לאחר הפסקה בעקבות ימי הלחימה האחרונים מול איראן, נפתח היום (25.6) מחדש קולנוע פלאנט באר שבע, ומזמין את תושבי הדרום לחזור אל רגעי הבילוי, ההנאה והשגרה שכל כך חסרו.
הקרנות הסרטים יחלו מהשעה 14:00, עם מבחר סרטים חדשים ומבוקשים שכבר מחכים על המסך: הילולה 2, החתונה, בלרינה, הדרקון הראשון שלי, קראטה קיד: הגדול מכולם, בשביל החיים, משפחה נורמלית, לילו וסטיץ, משימה בלתי אפשרית, משנות את הכללים, חיות מסוכנות, כסף קל ועוד.
פתיחת האולמות מחדש מסמלת חזרה מבורכת לשגרת החיים בדרום, ומזמינה משפחות, ילדים ומבוגרים לשוב ליהנות מהמסך הגדול, מהפופקורן ומהחוויה הקולנועית.
◼️ הצטרפו לחדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








