news08.net/ads.txt

פלדה כחולה מסלול ההמראה שלהם

45 שוחרים חדשים הצטרפו למסלול המצוינות “פלדה כחולה”, שמפעיל חיל האוויר בבית ספר התיכון ע”ש “בגין”. בטקס מרגש שהתקיים בשבוע שעבר (31.10) באמפי הרודס, נשבעו השוחרים אמונים תחת כיפת השמיים.

בית ספר התיכון ע”ש “בגין” בניהולו של אלדד חיימוביץ’, הוא אחד מבין 30 בתי ספר בארץ שמפעיל זו השנה ה – 16 את תכנית המצוינות “פלדה כחולה”, שמטרתה להכשיר את בני הנוער כבר מגיל צעיר לשירות משמעותי במערך הטכני של חיל-האוויר. השוחרים הצעירים עולים על מדים כבר בכיתה י’, מבטיחים עתיד צבאי ביחידות האיכותיות ביותר של חיל האוויר, מקבלים תעודת בגרות טכנולוגית בסיום התיכון ואף יכולים להמשיך ללימודי הנדסאי. כיום לומדים בשלוחת אילת 101 תלמידים, ביניהם 45 צוערים שהושבעו בשבוע שעבר בטקס ההשבעה שהתקיים כאמור באמפי הרודס במעמד ראש העירייה – אלי לנקרי ובהובלה של מפקד השלוחה באילת – סתיו צנגאוקר וסגל המדריכים המלווים את השוחרים במהלך לימודיהם. במהלך לימודי התיכון רוכשים השוחרים השכלה טכנולוגית ובנוסף ניתנת להם האפשרות להשלים לימודים על תיכוניים (י”ג- י”ד) המקנים להם תעודת הנדסאי במימון חיל האוויר. כחלק מהיותם שוחרים, זוכים התלמידים להשתתף בימי כייף וסיורים בבסיסי החיל השונים, מקבלים תעודת “חוגר” ונהנים מיחס אישי על ידי מדריך ישיר ותגבורים שוטפים על ידי מדריכות השלוחה. לצד לימוד מקצועות הליבה לבגרות, מקנה התוכנית לתלמידים תעודת בגרות טכנולוגית איכותית.  בשלב גיוסם למערך הטכני, ניתנת הזכות לשוחרים לבחור בעצמם את מקצועם העתידי במערך הטכנולוגי של חיל האוויר. לשוחרי י”ב ניתנת רשימה מפורטת של קורסים מן השורה הראשונה הנבחרים בקפידה ומותאמים לשוחרי פלדה כחולה. השוחרים יכולים אף להגיע ליחידות הפיתוח המיוחדות של חיל האוויר. כמו כן, ניתנת האפשרות להמשיך וללמוד לימודי הנדסאי אלקטרוניקה, ובסיומם יוצאים השוחרים עם תעודת דיפלומה המאפשרת להם להשתלב באזרחות במקצועות טכנולוגיים בתעשיית ההייטק השונות.  ראוי לציין, כי “פלדה כחולה” הינה אחד ממסלולי לימודים ייחודיים המוצעים לתלמידי אילת ביניהם מחול ופרחי רפואה בתיכון “בגין”, מוסיקה ורובוטיקה (רות”ם) בתיכון “גולדווטר”, שפה ואומנות חזותית בתיכון “רבין” לצד כ – 30 מקצועות בחירה להגברה 5 יח”ל.

צילום: עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן