news08.net/ads.txt

פנגו מעדכנת: רחובות מאפשרת חניה חינם בכחול לבן במהלך הפסח ובמועדי חודש מאי

על פי נתוני פנגו, העיר רחובות החליטה השנה להעניק הטבת חניה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח וחול המועד – ואף במועדים נוספים. לקוחות פנגו שיפעילו חניה באפליקציה בעיר בימים שבהם החניה בחינם יקבלו הודעה שאין צורך לשלם

פנגו, האפליקציה הפופולרית בישראל לשירותי חניה רכב ודרך, מעדכנת את הקהל הרחב ומעל ל-2 מיליון משתמשיה, כי ברחבי העיר רחובות תהיה החניה חינם בכחול לבן בחינם החל מיום חמישי 18.4.19 ועד ליום שישי 26.4.19. השנה החליטה עיריית רחובות גם לאפשר חניה חינם בכחול לבן במהלך יום הזיכרון לשואה ולגבורה ביום רביעי בתאריך 2.5.19. החניה חינם תתאפשר גם במהלך יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ביום רביעי 8.5.19 עד ליום העצמאות בתאריך  9.4.19. בנוסף, תאפשר רחובות חניה חינם בכחול לבן גם ביום רביעי ערב ל”ג בעומר – בתאריך 22.5.19 וכן במהלך חג השבועות בתאריכים 9.6.19 עד ה-10.06.19.

מעיריית רחובות נמסר כי מדובר במהלך אשר נועד לעודד את העסקים ובהתאם להחלטת מועצת העיר האחרונה דו”חות יינתנו רק על חניה במקומות אסורים. ההחלטה ליתן את החנייה בחינם במועדים לעיל, הינה במסגרת החלטת מועצת העיר לאשר את הצעתם של חברי המועצה גיא צור, אבי קינד ופנחס הומינר.

מעיריית רחובות נמסר: “אנו מבקשים לעודד את התושבים לערוך את קניותיהם ואת ההכנות לחג בעיר, ולעשות זאת ללא דאגות חניה. כמו כן מבקשים לחזק את העסקים המקומיים ברחבי העיר במהלך החג ולאפשר לתושבים ליהנות מאירועים שונים בחג ללא דאגות חניה. חשוב לציין כי על מנת לשמור על הסדר בכבישי העיר ובמדרכות, לא תתאפשר חניה במקומות האסורים לחניה בעיר”.

לדברי ראש העיר, רחמים מלול: “אנו רוצים לחזק את העסקים המקומיים, ולאפשר לתושבי העיר לערוך את ההכנות והקניות לפני החג ובמהלכו – ברחובות. בהתאם להחלטת מועצת העיר, החל מהיום וגם לאורך החג נאפשר חניה חינם במקומות המסומנים בכחול- לבן על מנת להקל על התושבים”.

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, חניה, שילוט ופיקוח ושיטור עירוני: “אנחנו שמחים לאפשר חניה חינם ברחבי העיר לרגל חג הפסח, ואנו מזמינים את התושבים לעשות בה שימוש. פקחי האגף יאכפו את חוקי החניה במקומות האסורים בחניה, על מנת להמשיך ולשמור על הסדר בכבישי העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן