news08.net/ads.txt

פנחס הומינר: “שליש מהחניות ללא תשלום לתושבי העיר”

“השאיפה היא להביא לכך שלפחות שליש מהחניות כחול לבן בעיר יהיו בחינם עבור תושבי העיר”, כך הצהיר השבוע המתמודד למועצת העיר פנחס הומינר.  במהלך כנסי בחירות שהתקיימו בפעילות המטה הכללי בקרב תומכיו מכלל המגזרים בעיר, חשף את התוכניות שהוא מתכוון לקדם בקדנציה הקרובה.

בהתייחס לבעיות החניה בעיר אמר: “אני עוסק רבות במצוקת החניות, ואני מודע לרחשי לב הציבור. אני מתכוון להקים ועדה בשיתוף הציבור על מנת לבדוק את הצרכים בשכונות העיר כששאיפתי היא שלפחות שליש ממקומות החניה שכיום נגבה עליהם תשלום, יהיו ללא תשלום לתושבי העיר”. הוא הוסיף ואמר: “יהיה מאד פופולארי לומר שכל החניות יהיו ללא תשלום ללא תושבי העיר, אלא שאני אדם רציני שמתכוון לעמוד במילה, ולכן אני מצהיר את מה שאני מאמין שניתן לעשות במקסימום ולא רוצה להבטיח באוויר דברים שלא ניתן יהיה לקיים”.

הומינר הוסיף ואמר “כמי שהחזיק בתיק הכספים בעירייה, זה לא קל לומר זאת, מאחר שהעיר שמתפתחת מאד בהנהגת ראש העיר מלול, דורשת משאבים תקציביים, אבל אני מאמין שנוכל למצוא את האיזון הנכון כדי שהתושבים יחושו בהקלה משמעותית”.  הומינר התייחס אף לבעיות שמעלים התושבים בעניין ניקיון העיר ואמר: “אמנם נוספו תקנים, ונעשים פעילויות בנדון, אבל ברור שהניקיון עדיין דורש שיפור, ובכוונתי לפעול להוספת תקנים נוספים וקיום פרוטוקול ניקיון מחמיר יותר”.
עוד סיפר על יוזמה שהוא מתכוון לקדם בקדנציה הקרובה והיא הקמת כרטיס הטבות לתושבי העיר. “ישנם עסקים רבים בעיר, ועל מנת לעודד את הצמיחה, בעיקר בקרב בעלי העסקים הקטנים בעיר, ולהקנות מצד שני הטבות לתושבים כולם, אני מתכוון לקדם כרטיס הטבות ייחודי לתושבי העיר, במסגרתו ייהנו מהנחות והטבות מיוחדות בבתי העסק והמוסדות בעיר, וכך זה יעודד צמיחה עסקית והטבה כלכלית לכל תושב ותושב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן