news08.net/ads.txt

פסטיבלים בחנוכה באילת – ללא תשלום!

אילת מארחת שני פסטיבלים מהנים וצבעוניים במיוחד – ללא תשלום! פסטיבל תרפפו שייקח את המבקרים אחורה בזמן, אל אילת של פעם, עם מייצגי רחוב, דמויות מהעבר, מוסיקה וסיפורים, ופסטיבל צבעים, בו המבקרים יוכלו לעבור בין חדרי קונספטים שונים, לפגוש פסלים חיים צבעוניים, שדרות חנוכריסמס, חדר ג’ונגל ועוד! וכמובן – 101 חוויות חינם באילת שחוזרות במהלך חודשי החורף!

תאגיד התיירות אילת יציע למבקרים בעיר בחנוכה לא פחות משני פסטיבלים מיוחדים! פסטיבל הצבעים שיעורר לחיים את המרחב עם שלל דמויות וצבעים ופסטיבל תרפפו שייקח את המבקרים אל ימי ראשית העיר אילת. ואם כל זה לא מספיק, בחודשי החורף יחכו גם 101 חוויות שונות, והכל ללא תשלום!

בפסטיבל הצבעים, שיתקיים ברחבת הגשר באילת, המבקרים יעברו בין חדרי קונספט שונים, יפגשו דמויות ססגוניות, פסלים חיים צבעוניים ועוד. בשדרת חנוכריסמס מיוחדת, צבעונית וחיה, תיכנסו עמוק אל תוך עולמם הקסום של חגי החורף וסיום השנה האזרחית. מכונית ישנה תהפוך לקנבס ציור, ותמתין למבקרים שיגיעו לצבוע אותה כיד הדמיון הנחה עליהם. בחדר הג’ונגל יחכה שחקן אשר כהרף עין יהפוך עצמו בעזרת אשליות צבע וצורה לשלל בעלי חיים אקזוטיים ועוד המון.

מיד לאחר תום פסטיבל הצבעים, יגיע תורו של פסטיבל נוסף, פסטיבל תרפפו

הספקתם לבקר בעיר הסרטים באילת? שמעתם את הסיפורים מהחוף של נלסון? הפסטיבל ייקח אתכם בחזרה אל ימי ראשית העיר והמדינה, לקבל הצצה לאילת של פעם, רחוק מהעיר שכולנו מכירים כיום. למשך מספר שעות טיילת אילת תהפוך לשער אל ההיסטוריה הקסומה של ישראל. המבקרים יצאו למסע בזמן שיאיר את הנוסטלגיה, את הרגעים והזיכרונות הקסומים מתמונות שמתעוררות לחיים אל מול הקהל. עם מייצגי רחוב, דמויות מן העבר, סיפורים, מוסיקה ועוד.

על גבי 7 במות קונספט, שיפוזרו בין טיילת רויאל דן להרודס, תוכלו לפגוש את דמותו של רפי נלסון, הישר מתוך החוף של נלסון המיתולוגי, לראות את ימיו הראשונים של נמל אילת ולהיפגש עם דמות סקיפר מקומי, לחזות בתהליך הקמתה של שכונת התמרים המפורסמת בעיר, ולשמוע שם מדמות פועל בניין על הבנייה של השכונה, לפגוש דמות של נהג אגד, שהיה מסיע את המבקרים לעיר באוטובוסים של ימי ראשית המדינה. וכמובן שגם אי אפשר בלי להיפגש עם קאובוי ולהיזכר בעיר הסרטים הידועה בעיר.

לצד כל אלה, המבקרים יפגשו גם עוד דמויות שפעם היה ניתן לראות בכל מקום במדינה, כמו החלבן, הכובסת, הסנדלר, החייט ועוד.

למבקרים באילת יחכו עוד שלל חווית ללא תשלום, במסגרת 101 חווית באילת, אשר יתקיימו במהלך חודשי החורף.

חנוכה 2022 באילת | פסטיבל הצבעים 20-21 בדצמבר. פסטיבל תרפפו 23-24 בדצמבר | הכניסה חופשית

פרטים נוספים באתר תאגיד התיירות אילת: https://eilat.city/

צילום: באדיבות ראש חוצות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן