news08.net/ads.txt

פסטיבל “אתנחתא” השישי יוצא לדרך עם הופעות ענק של עברי לידר, נונו, שרית חדד ועוד

גן יבנה בירת התרבות של השפלה מציגה: פסטיבל ‘אתנחתא’ השישי יוצא לדרך בהופעות ענק של עברי לידר, נונו, שרית חדד, מופע מוזיקלי מיוחד והכל במחירים מסובסדים לתושבי גן יבנה  

פסטיבל ‘אתנחתא’ יתקיים זו השנה השישית בגן יבנה רגע לפני שהקיץ נגמר וכלול שלושה ימים של הופעות וחגיגות במחירים מסובסדים לתושבי גן יבנה. הפסטיבל, שמהווה את אירוע סגירת הקיץ ביישוב, יתקיים השנה  במשך 3 ימים, במוצאי השבת (27.8) בחניה של מרכזון הרצל יתקיים אירוע פתיחה חינמי ללא עלות בחניה של מרכזון הרצל בשעה 21:30 בהפקה מקורית, מבנאי עד בנאי, מסע מוזיקלי בעקבות המשפחה הכי מוזיקלית בישראל.

ביום ראשון (28.8), יתקיימו בדשא הגדול במכבים שתי הופעות ענק בערב אחד ובמחיר מסובסד עבור תושבי גן יבנה (50 שקלים) – הכוכבת הויראלית הכי חזקה בישראל והבטחה מוזיקלית גדולה מגיעה אלינו להשיק את אלבום הבכורה שלה – ‘נונו’. מיד אחריה יעלה לבמה אחד האמנים הגדולים בישראל במופע מחשמל וענק היישר מהיכל מנורה – עברי לידר הגדול. ביום שני (29.8), היא תעלה על הבמה לערב נוסף של להיטים, הזמרת הגדולה מכולם לחגיגה ענקית – שרית חדד.

שימו לב שגם השנה, מתנ”ס גן יבנה מעמיד לרשות התושבים הסדרי הסעות (שאטלים) שיוצאים מרחבי היישוב. זמני השאטלים והמיקומים, יחד עם הסדרי חניה וסגירת רחובות יפורסמו על ידי מתנ”ס גן יבנה בקרוב.

ראש המועצה, דרור אהרון: “אנחנו ממשיכים להביא לגן יבנה את כל האמנים הגדולים בישראל ולבסס את עצמנו כרשות המובילה באיזור בנושא התרבות. עבדנו קשה, יחד עם מחזיק תיק התרבות אילן רביבו, הנהלת המתנ”ס, המחלקה לתרבות ואירועים והעובדים יצרנו פעילות תוססת ומגוונת לבני כל הגילאים.  אני שמח וגאה לבשר שגם השנה נקיים את פסטיבל ‘אתנחתא’, פסטיבל הדגל של המועצה, ונעשה זאת בסבסוד של המועצה כך שהמופעים יהיו שווים לכל כיס” .

תמונות : דוברות מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן