news08.net/ads.txt

פסטיבל הבירה חוזר לאופקים בסוכות מי יופיע?

יובל דיין ואליעד יופיעו בפסטיבל הבירה ה-2 – Art & beer באופקים

הופעות של האמנים יובל דיין ואליעד, מבחר חסר תקדים של בירות בינ”ל משובחות ומבשלות בוטיק מקומיות, דוכן יין, מסיבת ריקודים, תערוכת צילומים, צייר קריקטורות, זולות ופינות ישיבה, אוכל משגע, ואווירה קסומה תחת כיפת השמיים – מכל אלה ועוד ייהנו אלפי המבקרים אשר צפויים להשתתף בחול המועד סוכות בפסטיבל הבירה ה-2 –  Art & beerשל אופקים. 

האירוע יערך בימי רביעי וחמישי, 4 ו-5 באוקטובר, יט’-כ’ בתשרי, בין 18:30 ל-23:00 בגן הידידות בעיר, כאשר עלות הכרטיס לתושבי אופקים תעמוד על 10 שקלים בלבד לכל ערב. את ארגון האירוע מובילה מחלקת תרבות, אמנות ופנאי במתנ”ס אופקים, בשיתוף עיריית אופקים, מרכז צעירים אופקים – גולומב 9, הרשות לפיתוח הנגב, משרד התרבות והספורט, המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ומפעל הפיס. 

“בעקבות הצלחה של הפסטיבל שהתקיים בשנה שעברה – החלטנו להפוך את האירוע למסורת”, אמרה לקראת האירוע מנהלת מחלקת תרבות, אמנות ופנאי במתנ”ס אופקים, עליזה דנינו. “האירוע הזה, אשר יכלול את מיטב מבשלות הבירה, מצטרף לפסטיבל היין שקיימנו באוגוסט –  וביחד הם מאפשרים לצעירים בעיר – ולא רק להם – לחוות חיי תרבות עשירים. חשוב לנו לייצר גם אלטרנטיבה עבור מי שלא אוהב בירה – לכן נציב גם דוכני יין ומזון, כדי שכולם יוכלו לבלות, עם אווירה טובה ומוזיקה מצוינת. אני בטוחה שהמבקרים שיגיעו ייהנו משני מופעים ברמה גבוהה במחיר נמוך במיוחד”.

“מבחינתנו זהו המשך ישיר לקרנבלים של תרבות שקיימנו במהלך כל השנה”, הוסיף מנהל מתנ”ס אופקים, אלון יעקב. “האווירה תהיה מדהימה, אופקים הופכת לפנינת תרבות אזורית ואותי זה מרגש. נמשיך לעבוד קשה במטרה להפוך ולהיות מוקד תרבותי מרכזי בנגב, ולהשקיע בכך משאבים רבים. אני רוצה להודות לכל השותפים, שעבדו תקופה ארוכה כדי שלכולם יהיה כיף”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

צילום: אליעד – ערן לוי. / יובל דיין – טל עבודי./  דוברות עיריית אופקים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלון
אלון
7 months ago

כמה דברים שלא כתוב:
איפה קונים כרטיסים? כמה עולה כרטיס לתושב חוץ?
ומי מהאומנים מופיע בכל ערב?

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלון
אלון
7 months ago

כמה דברים שלא כתוב:
איפה קונים כרטיסים? כמה עולה כרטיס לתושב חוץ?
ומי מהאומנים מופיע בכל ערב?

דילוג לתוכן