פסטיבל הקיץ ננעל הערב בהופעה מרגשת של רמי קליינשטיין; ההכנות לאוקטוברפסט החלו

קרדיט יחסי ציבור (1)|דורון מילברג

רמי קליינשטיין והמועצה נעלו הערב (רביעי) את שלושת ימי פסטיבל הקיץ של עיריית רחובות, שהופקו על ידי החברה העירונית לתרבות ופנאי, במופע מרגש בגן המייסדים אליו הגיעו כ-2,000 איש, בלבד. בסך הכל הגיעו אל כלל האירועים כשישה עשר אלף איש.

המופע של קליינשטיין התקיים במסגרת ‘בימות פיס’, מיזם התרבות הגדול של מפעל הפיס ובו נכחו גם ראש העיר, רחמים מלול, המנכ”ל דורון מילברג, מנכ”לית החברה העירונית, יוספה חליבה – אשר הפיקה את האירועים ביד רמה עם צוות החברה העירונית וכן המשנה לראש העיר – עו”ד יניב מרקוביץ’ וחברי המועצה ד”ר רוני באום ואבי קינד.

קדמו להופעתו של קליינשטיין קרקס פנטזיה הבינלאומי והופעה של האומן המקומי והכישרוני, אייל כהן שהוציא לאחרונה את אלבום הבכורה. לקברניטי עיריית רחובות בכלל ובחברה העירונית בפרט ברור כי אירועי הקיץ היו מוצלחים הודות להיצע התרבותי האיכותי שתוצאותיו היו ניכרים נוכח כמות המשתתפים שפקדה את גן המייסדים במהלך שלושת הימים האחרונים.

בתוך כך, כבר בימים אלה מדווחת החברה העירונית על פסטיבל “אוקטוברפסט”, הפקת תרבות ברמה בינלאומית ממנה ייהנו התושבים בעוד כשבועיים. אשתקד משך אליו הפסטיבל למעלה מ-17,000 איש ולפיכך הוחלט לקיימו גם השנה והוא ייערך בחניון פקריס שבפארק ת.מ.ר (המדע) בימים רביעי וחמישי, 13-14.9.

המדובר בפסטיבל בינלאומי, מהגדולים במדינה, המשלב הופעות חיות, משחקי יריד ומכירת בירות מיוחדות, תוך שמירה על ערכי המקור הבווארים: בכניסה למתחם יקבלו את פני האורחים מארחות הלבושות בלבוש המסורתי ודמויות שטח יסתובבו בין המתחמים, יפעילו וישלהבו את עשרות אלפי המבקרים.

הצלחה היסטרית: 16,000 איש ב-3 ימים

מתחם האירוע יעוצב באווירת הפסטיבל הגרמני ויכלול שולחנות ישיבה מעץ, יריד אוכל אשר כולו יתבסס על טהרת האוקטוברפסט ויציע למבקרים נקניקיות ענק, פרצל, ועוד. כמו כן, יהיה במקום יריד אומנויות, יריד משחקים למבוגרים אשר יכלול בין היתר קליעה למטרה, זריקת כדור, ועוד. יריד מעצבים הכוללים אביזרים מהאוקטוברפסט ומתחם פעילויות אשר יותאם לכל המשפחה.

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: “החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש משתתפת במגוון הפקות איכות למען תושבי העיר בכל הגילאים. אנו שמחים לקחת חלק בהפקה למען הצעירים זו הפעם השנייה ברציפות וקוראים לכולם להגיע ולקחת חלק בחגיגה ייחודית בינלאומית”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו”ד מתן דיל: “רחובות ממשיכה להיות עיר שמספקת לתושביה את פעילויות התרבות והפנאי האיכותיות והייחודיות ביותר תוך הקפדה על גיוון והתאמתן לכלל האוכלוסייה. אני מאד מאמין בפסטיבל הזה ואין לי ספק שכלל תושבי העיר ייהנו ממנו ומהאווירה שבו מאד”.

גיבוי מלא לחברה העירונית. ראש העיר, רחמים מלול

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן