news08.net/ads.txt

פסטיבל יוגה, תנועה ובריאות הראשון באזור חיוג 08 ייערך בגן יבנה

התרגשות גדולה בקרב מתרגלי היוגה מאזור השפלה. לראשונה בישראל ניתנת להם הזדמנות להשתתף בפסטיבל בן יומיים מבלי שיצטרכו להרחיק עד לערבה או לפתוח את הכיס. הפסטיבל יתקיים בגן יבנה בתחומי המרחב החברתי הירוק “עם הטבע”, חווה אקולוגית שקמה לפני 3 שנים בתחומי פנימיית הילדים והנוער “בית אפל”.

“מורים ליוגה מגן יבנה גילו את הקסם של תרגול בטבע כבר לפני כשנתיים ותוך כדי השיח איתם עלה הרעיון של הפסטיבל. אנחנו מזמינים את תושבי גן יבנה והאיזור כולו להתמסר לקסם של תנועה, בריאות, תזונה נכונה וחברותא טובה, אצלנו בין מאות עצי הפרי, ערוגות הירק והמתקנים האקולוגיים שבנינו במו ידינו” – כך אורלי קנת, מנהלת “עם הטבע”.

המיזם יוצא לפועל בזכות שיתוף פעולה בין ארגונים, אך בעיקר בין אנשים. להפקתו חברו יחד מורים מקומיים ליוגה, טאי צ’י וצ’י-קונג, מטפלים ומעסים. במשך יומיים, בתאריכים 18 ו-19 ביולי, יתקיימו תרגולים במקביל בשיטות יוגה שונות, חלקן רוגעות ושלוות, חלקן מאתגרות וקשות.

במקביל לתרגולים יעמוד לרשות המשתתפים  מתחם מעסים ומטפלים מפנק בשלל טכניקות טיפול. בנוסף יתקיימו סדנאות ליצירות מהטבע, סדנא בנושא המפגש בין אמא אדמה לחוכמת המזרח. זולות ישיבה ומוזיקה שקטה ייפתחו במרחב, כדי לאפשר למשתתפים מנוחה מהפעילות הנמרצת.

בפסטיבל ישולבו גם מופעי מוסיקה חיה, והוא יחתם ביום שישי בקבלת שבת מוקדמת. דוכני אוכל בריאות יציעו למשתתפים ארוחת ערב ובוקר במחיר סמלי. מארגני הפסטיבל מבקשים לאפשר לכל מתרגל פוטנציאלי להשתתף, גם אם הוא מגיע מרחוק. אם תעלה דרישה, תיבחן לינה בתחומי הישוב, שגם היא לא תהיה כרוכה בתשלום, הם מסבירים.

ביום חמישי 18 ביולי, הפסטיבל יתחיל בשעה 16:30 ויסתיים בסביבות 23:00. יום שישי ייפתח בתרגול יוגה עם זריחה בשעה 6:00 בבוקר, ויסתיים כאמור במעגל סיכום וקבלת שבת מוסיקלית. למרות שהפעילות מוצעת חינם, נדרשת הרשמה מראש. 60 הנרשמים הראשונים יקבלו מזרן יוגה, מתנת GYM מרכז הספורט והנופש של גן יבנה. ההרשמה דרך דף הפייסבוק של “עם הטבע“.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן