news08.net/ads.txt

“פסטיבל ירוק ולא רחוק”: תכירו את האטרקציות המשפחתיות בכל הארץ שמחכות רק לכם!

חודש אדר הוא הסימן לכך שהחורף הולך להסתיים והאביב בפתח וזוהי התקופה היפה ביותר לטייל בארץ- הירוק שולט ואתו גם הפריחה המדהימה – תורמוסים, רקפות, אירוסים, כלניות, שקדיות ופרגים.. חגיגה צבעונית שכדאי למהר וליהנות ממנה. אם עוד לא יצא לכם לטייל וליהנות פסטיבל “ירוק ולא רחוק” שנחגג בשפלת יהודה בדיוק בתקופה זו ייתן לכם את הסיבה לצאת מהבית וליהנות מכל הטוב והיופי זה.

פסטיבל ירוק ולא רחוק- מגלים את שפלת יהודה בא להכיר לכם חבל ארץ יפיפה,קרוב אך ממש לא מוכר ובנוסף לתמוך בחקלאים הרבים שגרים במרחב הכפרי של שפלת יהודה. הפעילויות המוצעות בפסטיבל מתאימות לכלל הגילאים משפחות וילדים, גיל שלישי וצעירים אוהבי טיולים.. כל אחד ימצא פה פעילות, הופעה , טיול או סיור שיעניינו אותו.. קיבצנו לכם כמה מעניינים במיוחד.

סופ”ש ראשון- 12/3-13/3

ביקור בנמל אשדוד– המרכז פותח בפניכם צוהר לעולם המרתק של נמלי הים. במסע ייחודי, המשלב מסלול חוויתי וסיור רכוב בנמל, תחשפו למכלול המרכיב את נמל אשדוד. המסלול כולל אמצעי הקרנה, חוויות אינטראקטיביות והפתעות נוספות ויחשוף בפניכם את ההיסטוריה של הנמל ואת מכלול הפעילויות עתירות הטכנולוגיה. לאחר הביקור במרכז המבקרים, נצא לשטח ונראה את עבודת הנמל: מנופי ענק, אניות עצומות, מטענים מגוונים ועוד. הכניסה מגיל 9, ללא עלות ובהרשמה מראש בלבד!! טלפון: 072-3944379.

סופ”ש שני-19-21/3

19/3 – בניה ברבי – בבית הבנים- מוזמנים להופעה של מי שהפך לאחד מבולטי עונות “דה וויס”, ככזה שיזכר לעד עם הביצוע האלמותי שלו ל “מודה אני” של מאיר אריאל, הקול מאחורי השיר שהפך ללהיט המדינה של השנה “אל תשאלי” מתוך הפרויקט של גיל ווין, ועם השיר שהפך להמנון “מישהו איתי כאן” שכובש את מצעדי ההשמעות בכל תחנות הרדיו- יוצא לסיבוב הופעות חדש מעניין ומסקרן שיפגיש בין צבעים ועולמות מוסיקליים.באוקטובר 2018 יצא הסינגל ״תפסת לי מקום״, אשר זכה לשהות במקום הראשון במצעד של גלגל״צ במשך 7 שבועות רצופים. בתחילת 2019 יצא השיר ״עכשיו הלב פתוח״ שזכה להצלחה רבה וכן גם שירו האחרון של בניה ברבי- ״ממה את מפחדת״, אשר אותו הוא מבצע עם אייל גולן.

19/3 מועצה אזורית שפיר,  יום חמישי 19/3, שעה 20:00 מרכז הכנסים מועצה האזורית שפיר: מועדון אליצור שפיר בכדורסל מזמין להרצאה : “כלים למנטליות מנצחת” ההרצאה מיועדת להורי ספורטאים בענפים השונים, תועבר על ידי ליאור ליפשיץ, כדורסלן עבר, מאמן מנטלי של נבחרות ישראל. האימון המנטלי עוסק ברגשות ובמחשבות, התמודדויות עם פחדים ולחצים, בתקשורת בין אישית, קבלת החלטות, רמת ריכוז ועוררות, שליטה בכעסים ועוד בהרצאה תקבלו פתרונות וכלים פרקטיים ומנטליים: לחץ, פחד, ריכוז, ביטחון עצמי, שפת גוף ועוד ההרצאה תתקיים ביום חמישי 19/3 בשעה 20:00 במרכז הכנסים במועצה האזורית שפיר כרטיסים בעלות: 10 ש”ח, ניתן לרכוש באתר מתנ”ס שפיר.

21.3- הפנינג אוכל וטיולים למשפחות ביער קוממיות סמוך למצודת יואב- מועד: יום שבת, 21.3.20 משעה 10:00- 16:00 הפנינג אוכלים ומטיילים ביער קוממיות: בואו ליהנות מחגיגה של טעמים וריחות לכל המשפחה במצודת יואב. ביריד שלנו תמצאו מגוון דוכנים וחוויות הטובלות בטבע יפיפיה, מסלולי טיול רגליים קלים לכל המשפחה, ושפע אטרקציות במרחק של דקות מהיריד – אנדרטת המגנים של רפפורט בנגבה, מיצג חומה ומגדל, גבעת תום ותומר, גבעת ארנון ועוד. בין הדוכנים תוכלו למצוא יצירות אמנות וכלים שימושיים בקרמיקה של האמנית אסנת ראובן, חווית בשרים מעושנים מטריפה של “שני שמנים מעשנים”, גבינות בוטיק, תכשיטים ומסלולי טיול המותאמים לילדים. במתחם פינות מוצלות ושולחנות פיקניק רבים, שיאפשרו לכם להתרווח בנחת אחרי טיול בטבע או לשבת לאכול בכיף ממוצרי היריד.

כתובת – יער קוממיות/מצודת יואב – כניסה למתחם חינם, חנייה בשפע. יריד של אוכל, תוצרת מקומית מיצרני בוטיק, חפצי נוי, הפעלות אתגריות לילדים ומסלול טיול קליל ויפיפיה למשפחות. טלפון – ליאור – 052-9452503, חזי – 058-4666631.

סופ”ש שלישי– 27-28/3 27/3 –שוק כפרי מהמם ומופע צהריים למשפחות במצודת יואב:

10:00-15:00 שוק כפרי הפתוח לקהל הרחב, בואו ליהנות מעשרות דוכנים מרהיבים, מוזיקה טובה, ואוירה מושלמת להתחיל איתה את סוף השבוע. בין הדוכנים תוכלו למצוא בשרים מעושנים, פריקסה, פסטות, עוגות, ירקות תוצרת מקומית, בגדים, צעצועי עץ, תכשיטים, יצירות אמנות ועוד ועוד. כניסה ללא עלות.

15:00- מופע צהריים למשפחות- עילי בוטנר וילדי החוץ – בואו להנות מאחר צהריים אביבי וקסום באוויר הפתוח עם מופע של הטובים ביותר!! אחרי קיץ לוהט במיוחד, שסימן שיא נוסף בקריירה של עילי בוטנר, עם שתי הופעות מלאות עד אפס מקום באמפי קיסריה, ממשיך בוטנר את העשור השני לפעילותו בסיבוב הופעות אביבי וחם מתמיד. מחיר כרטיס- 95 ₪ (תשלום מגיל שלוש).
כרטיסים באתר מתנ”ס יואב, לפרטים: 072-3944440.

28/3 – יריד כפרי במצודת יואב – יער קוממיות – אירוע מרכזי– במצודת יואב אשר סמוכה ליער קוממיות, באווירה כפרית קסומה, עם מסלולי טיול לכל המשפחה אתם מוזמנים לשוק כפרי שלא נראה כמותו!!!, בואו ליהנות מעשרות דוכנים מרהיבים, תוצרת טרייה של החקלאים, מוזיקה טובה, הפעלות קרקס ועוד המון פעילויות לילדים. בין הדוכנים תוכלו למצוא: גבינות עיזים, ירקות ופירות טריים, תכשיטים, בגדים, דבש, עוגות, יצירות אמנות, משחקים והמון אוכל ביתי טעים במיוחד.
מיקום: יער קוממיות (על כביש 35 בין אשקלון לקרית גת) שעות: 10:00-16:00 טלפון: 072-3944440.

פעילויות קולינריות בטבע :

שביל הליקוט – שפע של צמחי בר אכילים צומחים לנו ממש מתחת לרגליים. במפגש ליקוט נטייל בטבע, נלקט צמחים ונלמד: כיצד לזהות צמחי בר למאכל, אילו צמחים מסוכנים דומים להם ומה אפשר לבשל מהם. במפגש ישתלבו הפעלות, סיפורים ורעיונות למתכונים. בתום הליקוט נתכנס ונבשל יחד ארוחה מלוקטת ומזינה ולבסוף נאכל אותה בשמחה.

ההליכה במפגש מאוד קלילה ותתקיים במסלול מונגש לעגלות. אורך הפעילות כ-3.5 שעות. עלות: 140 ש”ח למבוגר, 70 ש”ח לילד/ה ולא יותר מ-480 ש”ח למשפחה. המפגש יתקיים ביום הבחירות 2.3 ביער חרובית בשעה 10:30. ניתן לקבל פרטים באתר: www.shvilhalikut.com/signup או בטלפון 050-6544566 טלאור.

הארטישוק של נועם –  סיור חקלאי ומסעדה טבעונית- אתם מוזמנים לחצר ביתם של נעם ודליה, דור שלישי של חקלאים המתמחים בגידול ארטישוק וענבי מאכל. מהחצר נצא ביחד עם נעם לסיור מרתק בשדות הארטישוק, נשמע סיפורים על הירק המיוחד, נכיר את ההיסטוריה שלו ונטעם טרי טרי מהשדה. בנוסף נטייל בכרם הזיתים ונהנה בעונה מפריחת האפרסקים הנהדרת. בסוף הסיור נתכנס במרכז המבקרים לטעימת מרק ארטישוק או ארטישוק חלוט. במקום מכירת ארטישוק טרי הישר מבית האריזה ומגוון מוצרי משק.

עלות- רק סיור 40 ש”ח. יש לתאם מראש  הזמנות באתר artishoke.co.il
או נייד 0542278637.

הירקניה של רוני – סיור חקלאי במשק:

משק מתמחה בגידול ומכירה של ירקות טריים מופחתי ריסוס בחנות בחצר המשק – עגבניות שרי בכל הצבעים, אננס, אספרגוס, אפונת שלג, פלפלים מתוקים, פלפל פדרון ושלל ירקות גינה. לרגל הפסטיבל מזמינים אתכם לאטרקציה ייחודית, סיור חקלאי מרתק בחממות הגידול :שרי, פלפל, אננס וגן הירק. במהלך הסיור נטעם ירקות טריים ישר מהשדה ונלמד על הייחודיות בשיטת הגידול שלנו: הדברה ביולוגית, הדליה הולנדית ועוד. הסיור יערך בימי שישי של הפסטיבל בשעה 9.00  וסיור נוסף ב- 13.00 השתתפות בסיורים בהרשמה מראש אצל רוני 050-7815872.

אדונית התבשילים- במהלך ימי הפסטיבל פתוח בכל ימי השישי בין השעות 10:00 – 15:00. במושב כפר ורבורג בגינתה המלבלבת של אדונית התבשילים, בצל עצי פיקוס עתיקים בני 80 שנה, תוכלו להירגע וליהנות מכריך או פלטת בשרים מהמעשנה בליווי בירה צוננת וירקות כבושים. טלפון לפרטים: 054-2014971.

הדברים שאשתי עושה – קונדיטוריה סדנת שוקולד חווייתית לכל הגילאים:                                                                                                                                                                                                                                                          27.3.20, יום שישי, הסדנא מתחילה ב9:30 ואורכה כ-3 שעות, עד 8 משתתפים. בסדנא נלמד על סוגי השוקולד, נטעם ונחווה אותם, נטמפרר שוקולד, נכין פרלינים במילויים וטעמים שונים ומגוונים, נכין סוכריות שוקולד על מקל עם קישוטים מרהיבים ולסיום נלמד את סוד המקופלת. הסדנאות מתקיימות בקיבוץ גל-און במטבחי הפרטי עם הנוף לשדות ולחורשה. שמי אורנית פיקס, אני קונדיטורית- שוקולטיירית כבר 11 שנים ולאחרונה פתחתי את מטבחי לסדנאות במגוון נושאים. מוזמנים לבוא לחוות וליהנות וכמובן לצאת עם ידע רב. עלות הסדנאות למשתתף 250 ש”ח. לפרטים והרשמה: 054-7713186.

פעילות פריחה : השמורה 215 – מחפשים כלניות והפריחה מדהימה.
תמצאו אותן בשמורת פורה!. השמורה היפיפיה שנמצאת סמוך לבית קמה ומאפשרת טיול הליכה קל בין רקפות,כלניות ,עיריות ופרחים רבים נוספים. בנוסף – בשמורת פורה תמצאו גם את “השמורה 215” – בית קפה ואוכל, מקום קטן וקסום בחיק הטבע המציע אוויר, אווירה, אוכל טוב וקפה מעולה המוגשים מכל הלב. כשתגיעו למקום תמצאו בצל האקליפטוסים בית קפה אחר, מקום מוקפד בו חשבו על הכל – שולחנות מצוירים, כיור לנטילת ידיים ואפילו wi-fi חופשי וזה עוד לפני שהזכרנו את הבריזה שיש במקום כל יום, כל היום. בשמורה 215 תהנו מאתנחתא נעימה שאחריה אפשר להמשיך ולטייל בשמורת פורה , בתל נג’ילה , או לנסוע על דרך הנופית שתקח אתכם עד קיבוץ רוחמה. אם אתם ממהרים, התקשרו אלינו מהדרך והאוכל יחכה לכם- 0723944372 פתוח בימי א-ה, בין השעות 8.00-17.00 כל השנה. בחודשים פברואר- מרץ מחכים לכם גם בסופי שבוע כשמזג האוויר מחייך אלינו, מוזמנים להתעדכן בפייסבוק.

חוות ההיביסקוס בכפר ורבורג – חוויה מרתקת במפגש עם שלל צבעים וצורות של פרחי ההיביסקוס הסיני. הצטרפו לסיור ותזכו לפגוש במגוון עצום של זני ההיביסקוס, ייחודו של הפרח וסגולותיו המופלאות, לטעום ממגוון המוצרים המופקים מפרחיו ופירותיו ומשאירים טעם של עוד. הסיור מלווה בסיפורי אגדות על פרחי ההיביסקוס בארץ ובעולם ובטעימות מהמוצרים שהחווה מייצרת מפרחיו ומפרותיו.

פארק מיטל במשתלת רגב: עולם הילדים-משחקייה ופינת יצירה. עולם החי-מגוון של בעלי כנף, כלוב גדול שנכנסים אליו יחד עם הציפורים, פינת ליטוף ופינת חי. עולם הצומח-אוסף קקטוסים מכל העולם , גנים יפניים ואוסף בונסאי . המקום פתוח בימי שבת בין השעות: 10:00-17:00 עלות כניסה של 15 ₪ למבקר, ילד/מבוגר. *פעוט מתחת לגיל שנתיים ללא עלות. טלפון לבירורים: 072-3944377. הכוונה בוויז: משתלת רגב – מושב בית אלעזרי.

חיות וחיוכים:

החווה של חוה – קיבוץ חפץ חיים. החווה הנה חוות חיות ענקית המפוקחת ע”י צער בעלי חיים ורשות הטבע והגנים. החווה היא כ 20 דונם של מרחבים, מגוון רחב של בעלי חיים ושפע של פעילויות לכל המשפחה: רכבת לרפת, מפגש חי, רכיבה על חמורים ואפיית פיתות ,מתנפחים, ג’ימבורי, יצירה ועוד. כל הפעילויות כלולות תמיד בתוך מחיר הכניסה. מחיר מלא בכניסה: ילד- 55 ש”ח, מבוגר- 30 ש”ח. הנחות יש באתר האינטרנט של החווה ובארגונים השונים. 

משק שמואלי – סיורי השבת ב”משק שמואלי” מספקים חוויה מהנה, טעימה ומעשירה לכל המשפחה. בני הגיל הצעיר, ייהנו מפינת צביעה וציור, משחק בבית העץ המקסים וטיפוס על הטרקטורים במשק, ליטוף והיכרות עם בעלי החיים בדיר ובכמובן, להשלמת החוויה החקלאית – התנסות בחליבת עזים. הבוגרים יותר, ילמדו איך להכין גבינה משובחת במטבח הביתי שלכם וישתתפו בחידון אינטרנטי מלהיב, והדור המבוגר והצעיר-ברוחו – יוכל להעשיר את מאגר הידע הכללי עם אנקדוטות מההיסטוריה המשפחתית שלנו, השזורות בציונות ובבניית הארץ. בואו לטעום, להכיר ולהתאהב. מוזמנים באהבה להתקשר ולתאם את מועד ביקורכם. 
כמה עולה- 30 ש”ח למשתתף (מבוגר / ילד מעל גיל שנתיים). שעת הפעילות: הסיור בשעה 11.00. חשוב! ההשתתפות בישום מראש בלבד. מספר המקומות מוגבל.  מיקום: מושב באר טוביה. משק שמואלי ב waze. פרטים ליצירת קשר: יעל 052-6659925   ניר 052-3308422.

חוות החוויות – כנות תאריכי הפעילות ימי שבת: 14/3, 21/3, 28/3. בתאריכים אלו נקיים שוק האיכרים, ירקות מתוצרת החקלאית אורגנית. מה בחווה? החווה מציעה מגוון אטרקציות ופעילויות למשפחות ולילדים: פינת ליטוף  *פינת יצירה *מתנות ופרסים שווים. משחקייה ומתנפחים,רכיבה על סוסים, אוהל בדואי והכנת פיתה בטאבון, סיור מודרך על טרקטור ברחבי הכפר בפנימייה ובענפי המשק. מחיר כניסה: ילדים מגיל שנתיים – 30 ₪, מבוגר- 15 ₪. שעות פעילות: 09:00- 15:00. מיקום: כפר הנוער החקלאי כנות. לפרטים נוספים: 054-4957527- מיתר שחר.

יקבים ובתי בד:

שמן יוגב בכפר אחים – מזמינים אתכם  לבקר ולסייר במשק, לטעום שמן זית מתובל בסיפורי המקום, לרכוש שמן זית ישראלי מעולה מזנים שונים בכבישה קרה, בחנות בית הבד ישירות מאיתנו, המייצרים אותו באהבה רבה. בחנות לרשותכם מוצרים נוספים הקשורים לעולם הזית, מזכרות ומתנות.

יקב מרשה – יקב מרשה (Maresha) הינו יקב משפחתי כשר, המייצר יינות איכות ברמה גבוהה באזור יין חדש ומתפתח. יקב מרשה שם לו למטרה להוות מרכז אזורי להנחלת תרבות היין וכן להביא טעמים וריחות חדשים ושונים לנוף היין הישראלי. הכרם, היקב ומרכז המבקרים הצמוד אליו ממוקמים במושב זרחיה בחבל ארץ “גבעות יהודה-תל מרשה”  בסמוך לנחל גוברין. חבל ארץ זה נמצא במפגש של 3 אזורים גיאוגרפים: שפלת החוף, הרי יהודה וחבל לכיש. היינות מיוצרים אך ורק מענבים הגדלים בכרם שבבעלות היקב. כך אנו יכולים להבטיח את ייחודיות הטעמים ואת הארומות האופייניות, המתקבלות מהענבים.

13/3 שמן דרור – שמן זית דרור מופק מכרם הזיתים הקטן של משפחת גלילי במושב בצרון. זהו שמן טרי ואיכותי. אנו מזמינים אתכם לטעימות ומכירה של שני סוגי השמן שלנו- פישולין הארומטי וברנע העדין. בביקור תקבלו הסבר על סגולותיו הייחודיות של שמן הזית ותרומתן לחיים בריאים, על גידול הזיתים ועל תהליך הפקת שמן הזית פעם והיום.

במסגרת פסטיבל ״ירוק ולא רחוק״ נקיים סיורים בשישי ושבת (13-14.3) שיכללו: הסבר על תהליך גידול הזיתים, תהליך הפקת שמן הזית פעם והיום וגם הסברים על סגולותיו הייחודיות של שמן הזית ותרומתן לבריאות האדם.
שעות הפעילות- בין 10 ל-16, לפרטים – 050-2049099, כתובת הפעילות החיילים 26 מושב ביצרון (בווייז שמן דרור מושב ביצרון).

כמו שהבנתם אלו מעט מכל הפעילויות שמחכות לכם. אני ממש ממליצה להרים טלפון או להיכנס לאתר של פסטיבל “ירוק ולא רחוק” ולראות את שלל הפעילויות שמחכות לכם ממש ליד הבית. לפרטים, הרשמה ומידע נוסף: 08-8500711.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן