פסטיבל “מדורות” בכפר הנוקדים יוצא לדרך

בנוסף לאוכל המשובח של הסועד הנודד בפסטיבל המדורות, יתקיימו בכפר גם עמדות שוק צבעוניות, מופע קרקס וג’אגלינג אש לכל המשפחה ועוד.

כפר הנוקדים מזמין את הציבור לנקות את הראש ולהתאוורר עם כל המשפחה במדבר הבטוח בפסטיבל “מדורות”- אירוע אוכל עם “הסועד הנודד”. הפסטיבל יתקיים ב- 26-27/1 ויכלול סופ”ש חוויתי של אוכל משובח, טבע, ריקודים וחמימות האש החורפית במדבר.

את “הסועד הנודד” הקימו השפים יוחאי נבו ותומר סלנה, שבימים אלו משרתים יחד במילואים ביחידת מגלן, ועם שחרורם מהמילואים הוחלט לקיים את פסטיבל מדורות במתכונת מיוחדת בצל ימי הלחימה. בכפר הנוקדים, הנמצא בסמוך לעיר ערד, מרחבים מוגנים והוא הוגדר על ידי פיקוד העורף כאזור ירוק ובטוח.

ימי הלחימה הקשים הוכיחו לכולנו כי לטבע ולשהות יחד יש את היכולת לאחד, לרפא ולחזק את הנפש. בצל שגרת הלחימה החלו בכפר הנוקדים לחזור לשגרה זהירה ובטוחה ולהציע לציבור את האפשרות לקחת פסק זמן ולצאת להפוגה במדבר. בתוך כך, כפר הנוקדים מזמין את הציבור לפסטיבל הקולינרי “מדורות”- אירוע אוכל עם “הסועד הנודד” שיתקיים בין ה 26-27/1 שיכלול סופ”ש חוויתי של אוכל משובח, טבע, ריקודים וחמימות האש החורפית במדבר. את “הסועד הנודד” הקימו השפים יוחאי נבו ותומר סלנה, שבימים אלו משרתים יחד במילואים ביחידת מגלן, ועם שחרורם מהמילואים, הוחלט לקיים את פסטיבל מדורות במתכונת מיוחדת בצל ימי הלחימה. בכפר הנוקדים, הנמצא בסמוך לעיר ערד, מרחבים מוגנים והוא הוגדר על ידי פיקוד העורף כאזור ירוק ובטוח.

“הסועד הנודד” מציע אירועי שף גורמה בטבע בניצוחם של תומר סולנה והשף יוחאי נבו. האוכל נעשה ומבושל בשטח, במדורות, בגחלים, במעשנה של בשר, בסירים כבדים (פוייקה וכדומה) ובנוף המרהיב הנספג ישירות אל תוך האוכל המבעבע בעוד המדורה דולקת ומחממת את הסובבים והאווירה. התפריט מציע שימוש בחומרי גלם מקומיים של ארץ ישראל בשילוב מזרח תיכון ומדבר.

בנוסף לאוכל המשובח של הסועד הנודד בפסטיבל המדורות, יתקיימו בכפר גם עמדות שוק צבעוניות, מופע קרקס וג’אגלינג אש לכל המשפחה, מתחם קולנוע מדברי לילדים, מסיבת ריקודים מחוממת אל תוך הלילה, מגוון פעילויות מדבריות ומפגשים מרגשים עם בעלי החיים בכפר, סדנת אקרו-באלאנס משפחתית, ארוחת בוקר ישראלית, יציאה לטיולים באזור, מתחמי זולה מפנקים, שלל דוכנים, ועוד הרבה יותר!

כפר הנוקדים, הממוקם בין ערד למצדה ונחשב לאזור בטוח וירוק על פי פיקוד העורף. הכפר מציע מגוון אפשרויות לינה שונות: החל מקמפינג במתחמים מחוממים המאפשרים להתחבר אל הטבע או באחד מחדרי האירוח המפנקים. זה הזמן לצאת אל הטבע המדברי הבטוח ולהנות משלל פעילויות מגוונות באווירה יוצאת מן הכלל.

דני רודד, הבעלים של כפר הנוקדים

: “מלחמת חרבות ברזל גזרה על כולנו מציאות קשה, והתלבטנו אם השנה אנו מקיימים את פסטיבלי החורף בכפר הנוקדים, שהפכו למסורת של ממש.

הגענו למסקנה כי הבילוי בחיק המשפחה יחד עם זמן מדבר וחיבור לטבע, הוא צורך חיוני בימי שגרה וביתר שאת בזמני מלחמה. השנה הפסטיבלים תוגברו בתכנים נוספים ומותאמים לתקופה במטרה לספק מעט הפוגה בזמנים קשים אלו.

במקביל אנו ממשיכים לעשות מאמצים כדי לתרום לסיוע המשפחות המפונות. הכפר היה פתוח לאירוח משפחות מפונות מהדרום ומהצפון כבר מיומה הראשון של המלחמה גם בימי הפסטיבלים אנו נארח משפחות מהעוטף במטרה להעניק להם רגעי נחת במדבר הבטוח”.

פסטיבל מדורות – כפר הנוקדים – לפרטים נוספים והרשמה לחצו על הקישור

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תיירות, תרבות ופנאי לחצו כאן

צילום: יוני גריצנר | אדיראן סובל | ירון עיני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן