news08.net/ads.txt

פסלוני זהב ולוגו שאנל: אביבית בר זוהר חושפת את ביתה החדש ברחובות

אביבית בר זוהר, שעברה לפני חצי שנה לגור עם אמה ברחובות, חשפה את העוקבים שלה בתמונות וסרטונים מהדירה שעיצבה במו ידיה, תוך כדי שהיא מדגמנת יחד עם הרהיטים החדשים שנקנו.

“טוב, אז כמו שכולכם יודעים לפני כחצי שנה חזרתי לרחובות והחלטתי שאני ואמא אתי עוברות לגור ביחד בעקבות מות אבי משה היקר ז”ל… ולכן רציתי לעשות לאמי בית כיפי שמשדר חמימות אך מאידך גם נוחות”, כתבה אביבית בפוסט ובו סרטון שסוקר את כל הבית. “בדקתי מלא ספקים ומלא מקומות לכל דבר ודבר… התוצאה כאן לפניכם”. מוכנים?

אביבית, רכשה ספות כהות שמשתלבות עם שטיח שחור לבן ושולחנות גיאומטריים מוזהבים. שחור, לבן וזהב הם הצבעים השולטים בבית, על הקירות מתאפיינות בדמויות נשיות מוכרות בשחור ולבן.

בחלל המרכזי של הבית יש גם פינת ישיבה עם כורסא, הדום ולא פחות משלושה שולחנות צד עגולים, שני פריטים מוזהבים משלימים את הקיר – שעון גדול ועגלת משקאות שאצל אביבית קיבלה גם טאץ’ עיצובי נוסף עם פריטי נוי כמו פסלונים וצנצנות זהב. לגוני האפור של פינת האוכל הוסיפה אביבית צמח מלאכותי ירוק במרכז השולחן, אבל ההצגה האמיתית נלקחה על -ידי  התאורה: שימו לב לשורת המנורות בצורת האות סי באנגלית, שמרפררת לתמונות שתלויות ברקע וללוגו המפורסם של בית האופנה שאנל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן