לפני זמן קצר הוזעקו כוחות רפואה והצלה אל בית בדימונה בעקבות אירוע טביעה.
לפי מגן דוד אדום, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על פעוטה שטבעה בבריכה בבית בדימונה.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה וכאשר ליבה חזר לפעום מפנים לבי"ח סורוקה, פעוטה כבת שנתיים במצב קשה כשהיא מונשמת.
חובש בכיר במד"א שי בנימין סיפר:
"הייתי בסמוך לבית שבו הייתה הטביעה שקיבלתי את הקריאה ביישומון הכוננים של מד"א ורצתי מיד למקום. בני המשפחה הובילו אותי אל הפעוטה שהייתה מחוסרת הכרה לאחר שמשו אותה מהמים. מיד ביצעתי בדיקות רפואיות, ראיתי שהיא ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלתי בפעולות החייאה עד הגעת ניידת טיפול נמרץ של מד"א ויחד המשכנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרוופת וכאשר חזר דופק פינינו אותה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה ויציב".
כמות מקרי הטביעות רק הולכת וגדלה. רק אתמול נטמן בבית העלמין בנתניה שוהם דוד תורג'מן בן הארבע שטבע באילת.
◼️ חדש! לקבוצת החדשות בדימונה, מצפה רמון וים המלח לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









