פעוטה ננעלה ברכב בנתיבות

אריאל מאיר אחראי מתנדבים סניפי בידידים בנתיבות: “האב הופתע שמטריקת דלת אחת היא ננעלה, בעוד הפעוטה נשארת ברכב כשהמפתח בידיה”

פעוטה כבת שנה וחצי ננעלה בשגגה ברכב לעיני אביה, בשדרות ירושלים בנתיבות.

אריאל מאיר, אחראי מתנדבים סניפי, יחד עם מיכה פארי וישראל מאיר, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה שהגיעה למוקד ידידים בעיר והגיעו במהירות למקום.

באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אריאל מספר כי ״במהלך ארוחת הצהריים שסעדתי יחד עם משפחתי, קיבלתי לפתע קריאת חירום. זוהי שעת השיא בכבישים ופילסתי את דרכי בין הפקקים מהר ככל שיכולתי על מנת להגיע לרכב הנעול. הגענו למקום שלושה מתנדבים והתחלנו בפעולות חילוץ מהירות. בתוך כשלוש דקות, חילצנו את הפעוטה בשלום. האב הופתע שמטריקת דלת אחת היא ננעלה, בעוד הפעוטה נשארת ברכב כשהמפתח בידיה. הסברנו לו על כלל המפתח החשוב, תמיד לשמור אצלו את מפתחות הרכב, ויצאנו לדרכנו. הרגשה מדהימה בכל חילוץ מחדש״.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

צילום: דוברות ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן