news08.net/ads.txt

פעוט ננעל בשגגה לעיני משפחתו בנס ציונה

היום (שישי) התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוט כבן שנתיים וחצי שננעל ברכב בשגגה לעיני משפחתו ברחוב החלוץ בנס ציונה.

זוהר גיל ודקל מולאן, כונני מרחב שפלה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים במהירות את הפעוט לשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

*זוהר מספר:* “קיבלתי את הקריאה בדרכי לקניות לכבוד השבת, שיניתי מיד כיוון ומיהרתי לכתובת. הגעתי למקום בזריזות וראיתי פעוט שננעל ברכב, כשהמפתח נשכח בפנים. למרות גילו של הפעוט, עקב היותו קשור לכסא האוטו, הוא לא הצליח להגיע לידית ולפתוח את הדלת. חילצנו אותו במהירות, לשמחתם הגדולה של בני משפחתו שהיו במקום. הם הודו לנו מאד, ואף תרמו לארגון באמצעות אתר האינטרנט. זו לא פתיחה ראשונה שלי, אבל הסיפוק אדיר בכל פעם מחדש. שהמצווה הזו תהיה לעילוי נשמת ההרוגים”.

נתנאל איינהורן, המוקדן שקיבל את האירוע, מספר: ״בשעה 13:16 קיבלתי הודעה בקבוצת ההצטרפות על פעוט שננעל ברכב. יצרתי מיד קשר עם הגברת, שהיתה מאד לחוצה וסיפרה, כי הבן שלה ננעל ברכב. היא מאד רצתה שישברו חלון במהירות, אך במאמצים רבים הצלחתי לשכנע אותה שזה מיותר ומסוכן ותוך זמן קצר יגיע כונן שלנו שיחלץ אותו בבטחה וללא נזק מיותר. ואכן, כוננים שלנו הגיעו במהירות וחילצו אותו ללא פגע. משמח מאד שהצלחתי למנוע מהם לשבור את החלון ולחלץ את הפעוט לשלום”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן