news08.net/ads.txt

פעילות אכיפה נרחבת ברחובות, רחמים מלול: “קורא לתושבים להקפיד על מגבלות הסגר”

מתחילת תקופת ההתמודדות עם נגף הקורונה עוסקים שוטרים ופקחים מהשיטור העירוני באגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני של עיריית רחובות בפעילות אכיפה שוטפת ובודקים את העסקים הפעילים ברחבי העיר ואת הקפדת התושבים על הוראות לעטיית מסיכה במרחב הציבורי.

בהנחיית ראש העיר רחמים מלול, בשבוע האחרון ומאז הם עוסקים אך ורק בפעילות אכיפת הנחיות הזהירות בנושא הקורונה בלבד. כמו כן הם נערכים לאכיפת מגבלות הסגר ביציאות מהעיר, וכן בתוך העיר בהתאם להנחיות הממשלה.
פקחים ושוטרים מהשיטור העירוני נמצאים במחסומים בכניסות וביציאות מהעיר, הם פרוסים במרכזים מסחריים ברחבי העיר, בקניון, בתחנת הרכבת ולאורך רחוב הרצל בסיורים רגליים. כל זאת על מנת לוודא כי תושבים מקיימים את ההנחיות וכי העסקים בעיר פועלים בהתאם להנחיות ה”תו הסגול” הקבועות בחוק.

רחמים מלול, ראש העיר: ” לכל אחד ואחד מאיתנו יש אחריות למניעת התפשטות נגיף הקורונה. אני . אפשר להוריד את שיעור התחלואה אם נקפיד על מסיכה, מרחק והיגיינה, נשמור על ההנחיות למניעת התקהלות ונשמור על הוראות הבידוד לילדים ולמבוגרים. אנחנו נמשיך באכיפה המתוגברת ברחבי העיר.
אני קורא לכל התושבים – גלו אחריות אישית! רק יחד ננצח את הקורונה”.

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני של עיריית רחובות : “הפיקוח והשיטור העירוני עוסקים באכיפה כל העת על מנת למנוע את התפשטות הקורונה בעיר. אני מבקש מכל התושבות והתושבים לשתף פעולה, ולהישמע להוראותיהם. במידה ותושבים נתקלים בהפרת ההנחיות, יש להתקשר למוקד העירוני 106 על מנת שנוכל לטפל בכך. אנו מאחלים לכולם שנה טובה ובריאות איתנה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן