news08.net/ads.txt

פעילות מבורכת של לוחמי האש – ביערות ובמוקדי סיכון

לפי כבאות והצלה איילון, “תכנון מקדים והסברה הם הדברים הקריטיים והמכריעים ביותר לכל אירוע”

יוזמה מבורכת של לוחמי האש מתחנת איילון – פנייה לאזרחים בפעולות הסברה מצילות חיים >>

“תוכנית הפעולה היא המראה שלך למדוד עד כמה אתה קרוב להשגת המטרה שלך. תכנון מקדים והסברה הם הדברים הקריטיים והמכריעים ביותר לכל אירוע”, אומרים בכבאות והצלה לישראל.

לדבריהם, “עוד לפני תחילת האירוע, ישנו שלב של “תכנון מקדים” שיכול להיות קריטי להצלחת האירוע. בתהליך זה נמדד ונקבע אסטרטגיית הפעולות שננקוט מכיוון שלרוב אנשי המקצוע אומדים את התהליכים, הפערים וצמצום הנזקים שיווצרו ברגע האמת”.

כדי לייצר הסברה נכונה, לוחמי האש מתחנת איילון יצאו בחול המועד לסיור ביערות ובמוקדי סיכון, חילקו עלונים וערכו פעילויות ומופעי הסברה בשטחים הפתוחים בנושאים הנוגעים להערכות נכונה לקיץ, התנהגות בזמן שריפה ופעולות למניעת שריפות בשטחים פתוחים.

סגן מפקד משמרת א רשף נועם אליהו שהוביל את ההסברה: “תחנת איילון פועלת במספר מישורים על מנת לצמצם את היקף השריפות בשטחים פתוחים, אחד המישורים הוא הסברה נכונה לאוכלוסיה, שמח על שיתוף הפעולה וההרתמות מצד הגורמים החבירים”.

צילום: כבאות והצלה איילון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן