פצועים ברחוב אלטלנה באשדוד

רוכב האופניים החשמליים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה

צוותי רפואה והצלה הוזעקו לפני זמן קצר אל רחוב אלטלנה פינת שדרות ירושלים באשדוד בעקבות דיווח על תאונה קשה.

יהודה גרינצייג, אהרון נויגריאן ובניהו שמחי חובשי איחוד הצלה מסרו: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ורוכב אופניים חשמליים שנחבל בראשו. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו בזירה סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים אסותא כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה”.

לפי מד”א: התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש, על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב ברחוב רבי מאיר בעל הנס באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח אסותא, גבר כבן 25 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.

חובש רפואת חירום במד”א שמואל קופפרשטיין סיפר: “רוכב האופניים החשמליים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה”.

נהג הרכב כבן 20 שנפצע קל פונה באמבולנס של איחוד הצלה לאסותא.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן