פצועים למען פצועים – גם באריזות סלי מזון

מבצע האריזות הוא מסורת של שותפות בין אגודת הידידים של ארגון נכי צה”ל, ארגון לתת וחברות עסקיות מובילות במשק

פצועי צה”ל פוסט טראומטיים מקבוצת אחיעד התכנסו, לצד עובדי מטה ארגון נכי צה”ל, חיילות וחיילים במבצע מיוחד לאריזת סלי מזון במרכז הלוגיסטי של ארגון לתת עבור פצועות ופצועי צה”ל הזקוקים לסיוע כלכלי.

מבצע האריזות הוא מסורת של שותפות בין אגודת הידידים של ארגון נכי צה”ל, ארגון לתת וחברות עסקיות מובילות במשק. במהלך היום נארזו כ-1800 חבילות לקראת חג הפסח בעבור נכי צה”ל הזקוקים לסיוע לקראת החג.

הירתמותם של חיילות וחיילים, לצד נכי צה”ל, אשר מסייעים באריזה ובחלוקת החבילות, שולחת מסר של סולידריות עבור מי שנפצע בתקופה בה שירת את המדינה והחברה הישראלית.

במבצע השתתפו כ-70 פצועי צה”ל חברי קבוצת אחיעד ירושלים וקצינות מערך הנפגעים בצה”ל לצד עובדי מטה ארגון נכי צה”ל, כמו כן נכחו באירוע יוסי מתתיהו מנכ”ל ארגון נכי צה”ל, וז’יל דרמון נשיא ארגון לתת.

יוסי מתתיהו מנכ”ל ארגון נכי צה”ל:

“בכל פעם מחדש  אני מתרגש לראות את הסולידריות, הרגישות והאחדות השוררת בינינו וכיצד אנו לא שוכחים את אחינו לנשק. נרתמו לכאן היום עשרות פצועים לצד עובדות ועובדי ארגון נכי צה”ל אשר הגיעו לארוז סלי מזון עבור חברינו הזקוקים לסיוע. אגודת הידידים של הארגון מובילה את המהלך החשוב הזה המתאפשר, בין היתר, בזכות שותפים עסקיים וחיבור עם ארגון לתת״.

ז’יל דרמון, נשיא ארגון לתת:

“שיתוף הפעולה עם ארגון נכי צה”ל, ממחיש את ערך הערבות ההדדית ומעביר מסר לאלו שנפצעו במהלך תקופת שירותם את המדינה ונזקקים לתמיכה, שהם לא לבד. במיוחד בימים אלה, אפשר להסכים שעזרה לאחר, ערבות הדדית, התנדבות ונתינה הם ערכי בסיס, שאולי יסייעו גם לחלקים השונים בחברה הישראלית להתחבר מחדש”.

 

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן