news08.net/ads.txt

פצועים רבים בתאונת דרכים בכביש 6, הלילה, ממחלף שורק למחלף קרית גת

הלילה התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על ת.ד בין מספר כלי רכב בכביש 6 לדרום ממחלף שורק למחלף קרית גת. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח 5 פצועים, בהם 1 קשה, 3 בינוני ו-1 קל. מהם: גבר בן 32 במצב קשה עם חבלות בגב ובגפיים לבי”ח ברזילי. גבר כבן 60 במצב בינוני עם חבלות בחזה ובגפיים לבי”ח קפלן. ו-3 פצועים לבי”ח סורוקה, בהם גבר בן 39 וגבר בן 65 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופם העליון ובגפיים וגבר בן 32 במצב קל.

מאיחוד הצלה נמסר כי “צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו (לפנות בוקר – בשעה 04:16) סיוע ראשוני לגבר בן 38 שנפצע בינוני בתאונת דרכים שהתרחשה בכביש 6, במחלף שורק לכיוון דרום” .יוסי וורם חובש איחוד הצלה מסר: “מדובר בתאונה עם מעורבות ארבע משאיות ורכב פרטי. “הענקנו סיוע ראשוני בזירת האירוע לחמישה נפגעים בהכרה כששניים מהם חולצו ע”י צוותי כיבוי. לאחר מכן הם פונו לבתי החולים ברזילי באשקלון וסורוקה בבאר שבע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן