news08.net/ads.txt

פצצת תקשורת: עיתון חדש יופץ ברחובות, בבעלות איש העסקים, אבי איטח

רחובות מתרבה, לא רק במספר תושביה, אלא גם במספר כלי התקשורת שנכנסים אליה ויסקרו את המתרחש בה. תגידו ברוך הבא לעיתון החדש שיופץ בחודש מרץ הקרוב ברחבי העיר, באלפי עותקים, מרשת סטטוס, שבבעלות איש העסקים, אבי איטח.

רשת סטטוס הוקמה לפני שלוש שנים, על ידי איטח והיא פועלת בעיקר בעיר יבנה ובאזור השרון. כעת, עם סגירתם של מספר עיתונים – כמו “כל רחובות-גדרה”, שהיה פופולארי ביותר (גילוי נאות: בבעלות דיאל תקשורת, בעליה של האתר ‘חדשות אפס שמונה’ – פורטל החדשות של אזור השפלה בו אתם גולשים כעת) ו”ערים” מרשת ‘שוקן’ (אשר דיווח על מעבר לאינטרנט) – סטטוס מתכוון להיות זה שישנה את פני התקשורת הכתובה בעיר המדע והתרבות, בנוסף ל’גל גפן’ הוותיק ו’ידיעות רחובות’.

ברחובות קיימים כלי תקשורת דיגיטליים רבים – באינטרנט. תחילה הוקם האתר be106 הפופולרי, לאחריו הוקמו ‘רחובות היום’ (שהפך למפלצת תקשורת – והתפתח לכדי שמונה יישובים – חדשות אפס שמונה מסקר גם את: יבנה, גן יבנה, נס ציונה, מזכרת בתיה, גדרה, קריית עקרון מועצה אזורית נחל שורק – ובכך הפך להיות הגדול בשפלה). כמו כן, ברחובות אתרים נוספים כמו ‘מיי רחובות’ ו’רחובות ניוז’, אליהם הצטרפו באחרונה כאמור ‘ערים’ ו’גל גפן’.

אבי איטח אישר את הדברים ואמר הבוקר: “אני שמח להרחיב את שירותי החברה. הייתה מחשבה רבה לפני כניסתנו אל העיר רחובות אולם מצאנו לנכון לתת במה לתושבי רחובות, עם התפתחות העיר ונעשה את המירב בכדי לתרום לחברה מידע רב ככל שניתן על הפעילויות השוטפות, נביא חשיפות וראיונות ייחודיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן