news08.net/ads.txt

פקח עירוני נפצע במהלך עבודתו בשריפה: “הייתי עושה את הכל שוב”

קריאה מהמוקד העירוני הגיעה בעקבות השריפה ברחוב מילר בה קיפחה את חייה תושבת העיר. ניידות הפיקוח והשיטור העירוני – הפועלות במסגרת אגף התנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני – וכן ניידות הביטחון העירוניות – במסגרת אגף הביטחון, חירום בטיחות ומוקד עירוני – יחד עם כוחות ההצלה – כיבוי אש וניידות הסיור של המשטרה. בניידת השיטור העירוני היו הפקח יוסי ברוק עם השוטר העירוני הלל, למקום הגיעה עוד ניידת סיור עם שוטר ומתנדב. למקום הגיעו גם שתי עובדות סוציאליות מהאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, שמלוות את בני המשפחה של האישה שנספתה

.

לאחר שסייע בפינוי הדיירים ונפגש משאיפת עשן, יוסי ברוק פונה לטיפול נמרץ ולאחר מכן להתאוששות ולמחלקה פנימית. היום סיפר: “הגענו ראשונים למקום, המטפל של הדיירת שנהרגה היה מחוץ לדירה וניסינו להיכנס כדי להוציא אותה למרות העשן הכבד במקום. בינתיים הגיעו למקום הכבאים שהמשיכו במאמצי ההצלה והתחילו בכיבוי האש במקביל. אני והשוטרים התחלנו בפינוי הדירות, פיניתי כמה וכמה דירות וכשסיימתי סייעתי לכבאים במאמצי הכיבוי עם הצינורות הכבדים. כשיצאתי החוצה הרגשתי קושי בנשימה והתחלתי להשתעל ללא הפסקה. פינו אותי לטיפול נמרץ בהתחלה אבל התאוששתי ועכשיו אני במחלקה הפנימית. יש לי עוד קצת קושי בדיבור ובנשימה אבל יהיה בסדר, העיקר שהצלחנו לסייע לתושבים ולהציל אותם. צר לי שלא הצלחנו להציל את הדיירת שנהרגה בשריפה. כולם דואגים לי פה אבל אם הייתי צריך, הייתי עושה את זה שוב. זה התפקיד שלי ולזה בדיוק הכשירו אותי– לסייע לתושבים, בפרט כשהם זקוקים לעזרה”.

בנוסף, בבית החולים קפלן טופל שוטר מהשיטור העירוני שנפצע קל משאיפת עשן ושוחרר, וכעת מאושפז שם שוטר נוסף שנפצע קשה.

ראש העיר, רחמים מלול: “זהו אירוע מצער מאוד, וליבנו עם בני משפחתה של התושבת שנספתה, זיכרונה לברכה. אנו שולחים להם את תנחומינו מקרב לב ונמשיך ללוות אותם. אנו מאחלים רפואה שלימה לשוטרים ולפקח שנפצעו באירוע, אשר עשו הכל על מנת לסייע באירוע הזה. שוחחתי הבוקר עם הפקח יוסי ברוק, והבעתי את הערכתי הגדולה על תפקודו באירוע יחד עם חבריו, ואיחלתי לו רפואה שלימה. חשוב לי מאוד להזכיר עבור כולנו, דווקא בימים קרים אלה, אנא פעלו על פי ההנחיות לחימום בטוח על מנת שלא להסתכן בשריפה. בכל בעיה או שאלה, אל תהססו לפנות למוקד העירוני 106 העומד לרשותכם. חורף חם ובטוח”

בשל מזג האוויר בימים אלה המתאפיין בקור ורוחות, עיריית רחובות מבקשת להזכיר לתושבים את הנחיות הרשות לכבאות והצלה לחימום בטוח:
• שריפות עלולות להיגרם כתוצאה משימוש לא בטיחותי בתנורי סלילים ומפזרי חום אשר היו צמודים למיטה או לחומרים דליקים אחרים.
• אנו ממליצים להשתמש באמצעי חימום בטוחים כמו רדיאטורים או מזגנים ולא בתנורים מקריני חום.
• הרחיקו את אמצעי החימום מחומרים דליקים כגון: וילונות, שמיכות, שטיחים או כל חומר דליק אחר.
• אין להניח בגדים או שמיכות על מפזר חום או רדיאטור.
• כבו את מכשיר החימום בזמן שאתם יוצאים מהחדר.
• יש להימנע משימוש בסדין חימום
• זכרו, גם ללא מגע, קרינת החום של מכשירי החימום עלולה לגרום לשריפה.
• התקינו גלאי עשן המתריע על שריפה עוד בתחילתה ומאפשר הימלטות מהירה.

במקרה של שריפה חייגו 102.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן