news08.net/ads.txt

פרויקט איסוף המעילים חוזר

מחלקת הנוער באגף חברה, נוער וצעירים בעירייה, יחד עם עמותת “רוח טובה” עורכת, זו השנה הרביעית, את הפרויקט מחמם הלב של איסוף מעילים לנזקקים ברחבי הארץ. הפרויקט זוכה להצלחה מרובה, כאשר תושבים ובתי ספר, תרמו מתחילת הפרויקט אלפי מעילים לקראת החורף, אשר מוינו ונארזו על ידי בני הנוער המתנדבים במתחם הקפה לנוער.

השנה ניתן לתרום מעילים, שנמצאים במצב טוב, עד סוף החודש 30.11. בני ובנות הנוער המתנדבים ממתינים לתרומות המעילים במתחם הקפה לנוער ברחוב גינות דותן 29 בימים שני, שלישי ורביעי בין השעות 19:00 עד 22:00. במחלקת הנוער הדגישו כי יש להגיע בשעות הפעילות בלבד ולא להשאיר את המעילים ליד השער של המתחם, על מנת שניתן יהיה לטפל בתרומות. בנוסף, ניתן לבוא ולתרום בבתי הספר היסודיים שנרתמו גם הם לפרויקט – אבני חן, כרמים, רעים, יחד ניצנים, דורות ודרכי יהודה, אשר יעבירו את המעילים במרוכז למתחם. 

 

צילום: עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן