news08.net/ads.txt

פרויקט “בימות פיס” הגיע למועצה המקומית גדרה עם הופעה בלתי נשכחת של יובל דיין

ראש המועצה, מר יואל גמליאל, בירך את התושבים שהגיעו לצפות בהופעתה של יובל דיין שהתקיימה במועצה והודה למפעל הפיס על שיתוף הפעולה. 

ההופעה נערכה במסגרת פרויקט “בימות פיס” – אחד מאירועי התרבות הגדולים בישראל ובאחד ממיזמי הדגל של מפעל הפיס והשלטון המקומי. במסגרת המיזם יתקיימו למעלה כ-100 הופעות בכ- 235 רשויות ברחבי הארץ, וזאת במטרה להנגיש מופעי תרבות ומוזיקה לקהל הרחב ללא תשלום, או בעלות סמלית של עד 50 ₪.

מופע המוסיקה הסוחף של יובל דיין התקיים אמש במועצה המקומית גדרה, במעמד ראש המוצעה, מר יואב גמליאל. “בימות פיס”, אחד ממיזמי הדגל בתחום התרבות של מפעל הפיס, מאפשר לתושבי הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ  ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים בישראל, במגוון הסגנונות והז’אנרים. מדובר בפעילות שמתקיימות זו השנה ה-13 ומטרתה להנגיש מופעי תרבות איכותיים לרשויות המקומיות ולהעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הרשויות, בדגש על ערי ותושבי הפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל.

כ-230 מופעים יתקיימו בחצי השנה הקרובה החל מחודש יוני 2022 ועד סוף דצמבר 2022, בהם עתידים לקחת חלק מאות אלפי ישראלים בכל רחבי המדינה. השנה, עם תום משבר הקורונה, מספר המופעים, האמנים והרשויות המשתתפות, צפוי להיות הגדול ביותר עד כה, לרבות אמנים אהובים מהחברה הדתית והערבית. המופעים יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, או בעלות סמלית של עד 50 ₪, על פי החלטת הרשות המקומית.

יו”ר מפעל הפיס, רו”ח אביגדור יצחקי:  ‘בימות פיס’ הוא אחד המיזמים המשמחים והחגיגיים ביותר של מפעל הפיס והשלטון המקומי ובמסגרתו מוצעים לקהל הרחב מופעי תרבות ומוזיקה לכלל תושבי הרשויות המקומיות ברחבי הארץ. מהות הפרויקט היא לאפשר לקהל הרחב להגיע למופעים איכותיים של זמרים ויוצרים מהשורה הראשונה, על מנת שיוכלו ליהנות מחוויה תרבותית, איכותית ומהנה ללא עלות או בעלות סמלית בלבד. לאחר משבר הקורונה ותקופה ממושכת שבה לא התקיימו מופעי תרבות, החלטנו להחזיר השנה את הפרויקט ובגדול, עם מספר הופעות חסר תקדים, עם זמרים ויוצרים מהשורה הראשונה  – כך שמצפה לנו חגיגה גדולה!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן