news08.net/ads.txt

פרויקט “בית בשדרה” אושר במועצה

מגרש האימונים עובר דירה: במסגרת הסכם הגג אשדוד מתוכנן להיבנות פרויקט מגורים חדש, “בית בשדרה” ברחוב ויצמן, בסמוך למכללה והסטאר סנטר. בשבוע שעבר אישרה מועצת העיר את התכנית לבניית 692 יחידות דיור

הסכם הגג באשדוד, עליו חתם ראש העיר אשדוד ד”ר יחיאל לסרי עם משרד הבינוי והשיכון ומשרד האוצר, אמור להוסיף לעיר כ-30 אלף יחידות דיור. כחלק מההסכם, שייצא לפועל באמצעות מנהלת הסכם הגג אשדוד, ישודרגו התשתיות, הרובעים הוותיקים יחודשו ויוקמו מתחמי דיור חדשים. רוב הדירות ישווקו במסגרת “מחיר למשתכן” של משרד השיכון.

אחד הפרויקטים המתוכננים הוא “בית בשדרה”, אשר ימוקם בחלקה הצפוני של העיר אשדוד, במקום מגרש האימונים לכדורגל בין שדרות בן גוריון, שדרות ויצמן, ורחוב ז’בוטינסקי. הקמת מגרשי האימונים החדשים מקודמים בימים אלה על ידי רשות הספורט באשדוד כחלק מקרית הספורט החדשה, שעתידה להיבנות בסמוך לפארק לכיש.

השכונה החדשה של “בית בשדרה” גובלת עם תחנת כיבוי אש והמכללה, מדרום שטח מיועד למבני ציבור, ממערב המתחם מסחרי סטאר סנטר עם תחנת דלק ומצפון דרך עירונית ומתחם תעשייה. מתחם המגורים החדש כולל שימושי מסחר ותעסוקה, בתי ספר ילדים גנים מעונות ומתנ”ס קהילתי.

על פי התכנון, יוקמו 3 מגדלי מגורים ועוד 3 מגדלים בשילוב מרקמי לתעסוקה ומסחר לאורך שדרות ויצמן ובן גוריון. במנהלת הסכם הגג באשדוד מציינים כי התכנית שמה דגש על תכנון מרחב ציבורי איכותי, כאשר במרכזה תוקם גינה ציבורית לרווחת תושבי השכונה ומערכת שבילי הולכי רגל המקשרת בין הרחובות והשימושים השונים. לאחרונה העבירה רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) את התכנית המעודכנת לוועדה המחוזית לתכנון ולבניה. בשבוע שעבר אישר ראש העיר אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי, את התכנית עם חברי המועצה בעיר במסגרת הישיבה החודשית.  פירוש הדבר הוא שזה האישור האחרון הנדרש טרם אישור התב”ע החדשה לאזור זה (תכנית בנין עיר).

ראש מנהלת הסכם הגג באשדוד, מהנדס אייל דוידוביץ’: “מדובר בצעד נוסף לקראת הקמת השכונה החדשה בצפון העיר, אשר תמוקם באזור אסטרטגי ובסמוך למוסדות חינוך ומסחר. מגרש האימונים הקיים ‘יעבור דירה’ לטובת הקמת יחידות דיור לצעירי העיר, אשר ישווקו במסגרת מחיר למשתכן. אנו צופים ומקווים כי בתקופה הקרובה רמ”י תשווק את המגרשים ליזמים”.

קרדיט הדמיה: פרחי צפריר אדריכלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן