news08.net/ads.txt

פרויקט “זזים למען הקהילה” של מזרחי טפחות הושק. בין 60 הפרוייקטים: “מברט” בקריית משה ודיבייט באושיות

עשרות חניכים של תנועות הנוער ברחבי הארץ הגיעו לאחרונה למטה בנק מזרחי טפחות במסגרת טקס ההשקה לפרויקט “זזים למען הקהילה” לשנת 2019, מיזם חברתי – חינוכי של מועצת תנועות הנוער, בשיתוף בנק מזרחי טפחות.

במסגרת הפרויקט, חניכי תנועות הנוער יוזמים פרויקטים חברתיים לרווחת הקהילה. הטקס התקיים במעמד משה וידמן יו”ר הבנק, ריטה רובינשטיין סמנכ”ל משאבי אנוש ומנהל הבנק, נפתלי דרעי מזכ”ל תנועות הנוער ומזכ”לי התנועות השונות. את הטקס פתח יו”ר הבנק משה וידמן אשר בירך את נציגי תנועות הנוער. לאחר מכן עלו נציגי הפרויקטים וקיבלו תעודות הוקרה על תרומתם לקהילה.

בין 60 הפרויקטים ניתן לראות את הפרויקט של סניף בני עקיבא קרית משה. פרויקט מברט, שפירושו אור בשפה האמהרית, נועד לפתח את המנהיגות של הנוער בשכונת קרית משה. פרויקט נוסף של סניף אושיות בעיר, הוא פרויקט דיבייט שנועד להכין את הנוער לצבא ולחיים שאחרי הלימודים.

(בתמונה: נציגי תנועת בני עקיבא, נפתלי דרעי מזכ”ל תנועות הנוער, משה וידמן יו”ר הבנק ומשה פלדמר מנהל אגף שיווק בבנק. צילום: אבשלום ששוני)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן