news08.net/ads.txt

פרויקט חדשות 08 | חבר מועצת גדרה מסכם: “הצלחתי לקלוט עובדים במחלקת הרווחה”

שנתיים וחצי מאז הבחירות המוניציפליות ובצל שנה מאתגרת (קורונה) מערכת חדשות 08 מאפשרת לתושבי גדרה להציץ מקרוב לגבי פעולותיהם של נבחרי הציבור – חבר המועצה, אסף דרבה, מסביר בפנינו אילו מהלכים הוביל? מה קידם בפועל? ומה מתכנן לעתיד? 

 

מהו ההישג הכי גדול שלך, לדעתך, בתור חבר מועצה?

“קודם כל, בניית פארק שעשועים לשכונות שפירא, ויצמן ,אשר והסביבה דגש שהגן נקרא על שמו של דני מולאו ילד בחור בן 18 שנהרג בתאונת דרכים בשנת 2009. עלות הגן 1.8 מיליון. דבר שני, בניית מגרש חנייה בשכונת שפירא, והדבר השלישי, הצלחתי לקלוט עובדים במחלקת הרווחה”.

לגבי התוכניות לעתיד?

“בהמשך אני רוצה להביא לוועדת שמות את יונה בוגלה, רוצה רחוב על שמו, כיכר על מנהיג הרוחני קייס טייה אריני וכמובן המשך טיפול בייצוג הולם במועצה”.

 

פרויקט נבחרי הציבור, נועד לבחון את עשייתם של הפוליטיקאים המקומיים למען הקהילה. פנינו אל כלל הנבחרים ורק חלקם נעתרו לפנייתנו. נראה כי לא כולם פעלו למען הציבור, ועל כך אנו מניחים, הציבור יתן את דעתו בבחירות שייערכו בנובמבר 2023.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן