news08.net/ads.txt

פרויקט חדשות 08 | יו”ר האופוזיציה בקרית גת, כפיר סויסה: “המשימה העיקרית – החלפת השלטון הרע של דהרי”

מערכת חדשות 08 עורכת פרויקט מיוחד עבור תושבי קרית גת – שנתיים וחצי מאז הבחירות המוניציפליות ובצל שנה מאתגרת (קורונה) נבחרי הציבור בעיר התבקשו לענות על השאלות: אילו מהלכים הובילו? מה קידמו בפועל? ומה מתכננים לעתיד? והפעם – יו”ר האופוזיציה וחבר מועצת העיר, כפיר סויסה עונה על השאלון שלנו.

מה קידמת בפועל עד כה?

“בראש ובראשונה – יצירת חזית לעומתית רצינית. זו פעם ראשונה שלדהרי יש אופוזיציה רחבה, שעובדת ומשמיעה קול ברור וחזק נגד עוולות – הן במועצת העיר ובוועדת הביקורת בראשה אני עומד, והן בניירות ומסמכים מול משרד הפנים ומשרד מבקר המדינה וכמובן גם ברשתות החברתיות ובתקשורת”.

פעילויות נוספות?

“הצלחנו למנות נציגים במועצה הדתית חרף התנגדותו של דהרי, הצלחנו למנוע החלטות והכי חשוב, העלנו לסדר היום הציבורי דברים שבוערים לתושבי קרית גת כמו במקרה של היטל השמירה שבוטל בזכות הלחץ שהפעלנו. סל הכלים של האופוזיציה ברשויות המקומיות הוא לא עשיר אבל בכל זאת אני גאה שאנחנו מצליחים לבקר את השלטון בחריפות, להשמיע את קולם של העובדים שנמצאים תחת מתקפות וחוששים לדבר, להגביר את השקיפות בעצם העלאת נושאים לסדר היום”.

בנוגע לעתיד?

“אמשיך לפעול באותה דרך וביתר שאת גם במחצית הקרובה של הקדנציה. נמשיך להגביר את השקיפות, לבקר את השלטון ולעמוד על כך שהעירייה תפעל לפי חוק הן בהצגת הדוחות הכספיים בזמן אמת, אישור דוחות הביקורת במועצה ועוד. המשימה העיקרית – החלפת השלטון הרע של דהרי וכך אעשה בע״ה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן