news08.net/ads.txt

פרויקט חדשני בקרית גת: תלמידי העיר מקדמים מסלולי מצוינות

במסגרת פרויקט חדשני בהובלת קרן טראמפ, חברת ספארק וארגון LEAD נפגשו התלמידים עם ראש העיר, אבירם דהרי, והעלו רעיונות לקידום מצוינות. כחלק מיוזמה ארצית לקידום מעמד חטיבות הביניים והחטיבות העליונות באמצעות מעורבות תלמידים, נערכות פגישות עם ראשי ערים במספר ערים נבחרות ברחבי הארץ.


עיריית קרית גת ואגף החינוך בחרו לקחת חלק ביוזמה זו ואף נרתמו להיות הראשונים בסדרת המפגשים. תלמידי מועצת הנוער העירונית מכלל המקיפים נפגשו אמש עם ראש העיר אבירם דהרי וקידמו שיח מכבד ומעשיר.
מטרת הפרויקט היא לעודד את הנוער להשקיע בעתידם כבר בחטיבת הביניים וליצור תנועה של תלמידים ברחבי הארץ שייקראו לטיפוח מצוינות כבר בגילאי חטיבות הביניים. כחלק מהפרויקט, התקיים מפגש בין ראש העיר אבירם דהרי, לבין תלמידי חטיבות הביניים והחטיבה העליונה כאשר מטרת המפגש היא לייצר שיח מעשיר ומפרה בין התלמידים לבין ראש העיר על נושאים הקשורים למצוינות בחטיבות הביניים. המפגש אפשר לרשות לחשוף את התפיסה החינוכית שלה לתלמידי החטיבה המתגוררים בעיר ויאפשר לבני הנוער להציע רעיונות לקידום המצוינות בחטיבות הביניים, כך נעודד את בני הנוער לקחת חלק פעיל בהשפעה על עתידם ועל עתיד החטיבות.

ראש העיר אמר לתלמידים עד כמה חשובה מעורבותם בעשייה העירונית, וכי עד כמה חשוב לא להיות ניזונים רק דרך רשתות המדיה, אלא לקחת חלק באופן ישיר בהליכי קבלת ההחלטות, בדילמות ובהצעות לשינוי. ראש העיר ענה לשאלות התלמידים בנושאי חינוך, מסחר, ביטחון ומקומות בילוי. מנהלת אגף החינוך בעיריית קרית גת, זהבה גור, התייחסה לשאלות התלמידים בדבר המיזוג בין תיכון חדש למקיף שלאון והוסיפה כי התלמידים ישותפו בתהליך וכן צוותי ההוראה ויועצות בתי הספר, תוך ניסיון להקל על המעבר ככל שניתן. כחלק מאסטרטגיית חטיבות הביניים של קרן טראמפ, הוחלט כי אחד הדברים המשמעותיים ביותר העשויים לתרום להעלאת רמת המצוינות בחטיבות הביניים, הוא רתימת בני הנוער למהלך ועידודם לדרוש בעצמם הזדמנויות לפיתוח אישי וללימודי מתמטיקה ומדעים בפרט. אחת המטרות החשובות של הפרויקט היא הנעת בני הנוער לדרוש פתיחת כיתות מצוינות נוספות בבית הספר. כיתות המצוינות החדשות שייפתחו הנן כיתות TOP בהובלת קרן טראמפ.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן