news08.net/ads.txt

פרויקט חיים משותף בין שני בתי הספר מרמלה וגדרה: “פרויקט זה יסייע בקידום סובלנות, פתיחות ושיח שוטף בין קבוצות”

ישראל כחברה רב תרבותית מייצרת באופן שוטף אתגרים לשיתוף פעולה בין קבוצות שונות באוכלוסייה שביום יום מקיימות ממשקים מעטים משותפים. ההפרדה מונעת הזדמנות להכרות, נינוחות ומציאת מכנים משותפים. בתיכון “דרכא רמון” בגדרה בחרו יחד עם תיכון “טרה סנטה” ברמלה, לקדם מטרה משותפת, ליצור חיבורים, לצמצם את המרחק ולהנחיל את ערכי הפתיחות, הסובלנות והפלורליזם . באמצעות מפגשים חד לאומיים ודו לאומיים בין בתי הספר, ישנה הזדמנות ייחודית להכרות מתמשכת ומשמעותית. 

תכנית חיים משותפים היא תכנית תלת שנתית, מכיתה י’-יב’. במהלכה נפגשים בתי הספר, מסיירים ומכירים את העיר השכנה, מקיימים מעגלי שיח בין בני הנוער, תורמים יחד לקהילה ועוד.  בתחילת השבוע התקיים עוד מפגש מוצלח עם תיכון טרה סנטה במסגרת פרויקט “חיים משותפים”. כיתת מדעים ומנהיגות של שכבה י’ בביה”ס דרכא רמון, אירחה את שכבת הגיל המקבילה מתיכון ‘טרה סנטה’ מרמלה. זה המקום לציין כי זו השנה השלישית שמקיימים את  פרויקט בתי ספר תאומים וחיים משותפים בבית הספר בגדרה. בבית הספר דרכא רמון הביעו שביעות רצון רבה מהמפגש הפורה והמעשיר וציינו כי זו רק ההתחלה וסיכמו: “אנו סבורים כי פרויקט זה יסייע בקידום סובלנות, פתיחות ושיח שוטף בין קבוצות שמקיימות מעגלי חיים נפרדים ושונים בחברה הישראלית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן