news08.net/ads.txt

פרויקט יום הכיפורים | ראש עיריית לוד, יאיר רביבו מבקש סליחה: “הבטחתי לעזור לו ולא מילאתי את מבוקשו”

יום כיפור הוא יום מיוחד המעניק לכל אחד ואחת הזדמנות להתנקות מהחטאים ולהתחיל הכל מחדש: ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, לקח רגע מהכאוס שמתחולל בימים אלה ומבקש סליחה ממשפחתו ומתושבים: “מחויב גם להשאיר זמן איכות עם המשפחה”.

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: “ערב יום כיפור, היום הקדוש בשנה שבו אנו מפייסים ומתפייסים, מוחלים ונמחלים, מוכנים לפתוח דף חדש ונקי. הסליחה הראשונה אותה אני חייב לבקש היא מבני משפחתי, מרעייתי, ילדיי, והוריי היקרים. אין ספק, שאיש ציבור שנבחר לוקח על עצמו לא רק אחריות חברתית ואישית לביצוע התפקיד, אלא מחויב גם להשאיר זמן איכות עם המשפחה. תפקיד ראש עיר משאיר לי מעט מאוד זמן, וגם כשאני בבית, אני ממשיך לעסוק בטיפול בענייני העיר. הסליחה השנייה היא מכל תושב שלא קיבל ממני את מלוא תשומת הלב, מכל מי שבטעות פגעתי בו או הבטחתי לעזור לו ולא מילאתי את מבוקשו, למרות ההשתדלות שלי. אני מבטיח בע”ה, לעשות הכל בכדי להצליח ולהגיע לכולם בשנה הבאה.
אני מאחל לכולנו שנה טובה וגמר חתימה טובה, שנדע לסלוח ולמחול ושנרבה באהבת חינם כלפי הזולת. שנבחר תמיד לצעוד בדרך הסליחה והסובלנות, ששנת תשפ”א תהא שנת פיוס אמיתי.

מאחל לתושבי לוד היקרים, שכל תפילותיכם יתקבלו לרצון בפני אדון כל, שנשמע בשורות טובות ושבורא עולם יסיר מאיתנו במהרה המגיפה ויעניק לעם ישראל שנה טובה ובריאות טובה. הקדוש ברוך הוא ישפיע עליכם שפע ברכה והצלחה, ויכתוב ויחתום אתכם בספר חיים טובים, פרנסה טובה, נחת, שפע, מזל ובריאות איתנה, אמן. מאחל לכל תושבי לוד ולכל בית ישראל, בע”ה גמר חתימה טובה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן