news08.net/ads.txt

פרויקט ליום הכיפורים | ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו מבקש סליחה: “הכל נעשה בהיסח הדעת”

יום כיפור הוא יום מיוחד המעניק לכל אחד ואחת הזדמנות להתנקות מהחטאים ולהתחיל הכל מחדש: לפיכך, ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו עושה חשבון נפש במהלך תפקידו כראש מועצה:” סליחה אם אמרתי מילה לא במקום או הרמתי את קולי”.

 

ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו: “תושבי מועצה אזורית נחל שורק היקרים! אנחנו בתקופה מאתגרת ומיוחדת. תקופת הקורונה היא דבר שלא חזו אותה ואף אחד לא התכונן אליה, אך יחד עם זאת אנחנו כתושבי המועצה, שבתוכה יישובים דתיים וחרדיים, מגלים המון סבלנות, אהבה, אחווה ושיתוף. אין לי ספק שכוחנו באחדותנו והיכולת שלנו לקיים חיי קהילה מועצתיים ביחד, זה הכח שנעבור את הקורונה ביחד בריאים עם שמחה ואהבה ועם עבודה פרנסה וסיוע אחד לשני. אני מאחל לכולם שנה טובה גמר חתימה טובה שנה של בריאות, הצלחה, שנמשיך לשרת את תושבי המועצה באהבה מתוך כבוד. אני יודע שאני עובד אצלכם ואני שליח שלכם. ברצוני זו  לבקש סליחה מכל אלה שבמקרה הרמתי את קולי או לא עניתי, או אמרתי מילה לא במקום. סליחה ומחילה, הכל נעשה בהיסח הדעת, מתוך לחץ ולא מתוך חס וחלילה לפגוע במישהו. מכבד ומעריך כל אחד ממכם. גמר חתימה טובה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן