news08.net/ads.txt

פרויקט מהפכני ״לעולם ועץ״ בגדרה:; תמנע גזים רעילים מהמפעלים

פרויקט “לעולם ועץ”: תלמידי כיתה ח’ מתיכון דרכא בגין הגיעו ללשכת ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל, בליווי יעל דהן מחנכת הכיתה ומנהלת חטיבת הביניים לילך אחרק להציג את פרויקט ״לעולם ועץ״ אותו הגו לאחר שלאחרונה נחשפו לשריפות הרבות באמזונס ובאוסטרליה.

צילום: מועצת גדרה

**

התלמידים-אורי גולדפינגר, נווה לזניק, סופיה סבין וחן אבינח פנו לגמליאל על מנת לקבל את ברכת הדרך לפרויקט שמטרתו הקמת חורשה שתשמש כ״חומה ירוקה״ אשר תמנע מחד כניסת הגזים הרעילים בסביבת גדרה מהמפעלים ואזורי התעשייה ותשפר את איכות האוויר ותוריד את אחוז התחלואה מאידך. חזונם של היזמים הצעירים האלו הוא שפרוייקט זה יקום ברשויות נוספות וכך יוכלו להשפיע גם אם רק במקצת, על ההתחממות הגלובאלית. גמליאל מיהר לברך על הפרויקט: ״תמיד מרגש לראות תלמידים צעירים עם רעיונות גדולים אשר יכולים להשפיע ברמה הארצית והעולמית והכול קורה כאן אצלנו בגדרה, כל הכבוד לדור הצעיר שלנו״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן