news08.net/ads.txt

פרויקט מיוחד לרגל החג | נבחרי הציבור בלוד בחרו את אנשי השנה: יואב גלנט, הצוותים הרפואיים, נתניהו

בפרוס עלינו השנה החדשה, פנינו אל נבחרי הציבור בלוד ותהינו מיהם איש או אשת השנה שלהם. התשובות היו מגוונות וכל אחד נתן את ההיבט הנוסף שלא שמנו לב אליו.

 

רפי קטאשוילי, סגן ראש העיר:

“שר החינוך ח”כ יואב גלנט. הוא עושה מיום כניסתו לתפקיד את הכל על מנת לגרום לילדים בביתי ספר רוגע ושלווה. קשוב להורים בכל פניה,  היה בביקור בלוד ודיבר עם כל אחד שפנה אליו ברוגע וענה על כל שאלה”.

אלמז זרו, חברת מועצה: “האזרח/ית מהשורה. לאור המשבר הכלכלי, המשבר הנפשי בצל נגיף הקורונה. אין אישיות מסוימת חזקה מבחינתי. כל אדם מתמודד עם הסיטואציה הזו בצורה בלתי רגילה, מגיל הרך ועד גיל הזקנה. אנו מגלים רבדים באישיות של בני האדם, אז מבחינתי כל אחד ראוי להערכה”.

נתנאל אייזיק, חבר מועצה: “נבחרת הרופאים. השנה האחרונה הוכיחה כמה חשוב מערכת בריאות חזקה ועם רופאים אנושיים שיודעים לתת מענה ופתרון גם בטווחים שההיסטוריה לא ידעה כמוהם. אני חושב שהרופאים כלל הם אנשי השנה”.

אריה לוי, חבר מועצה: “אשתי, אורלי. היא מכילה אותי ברמה הכי גדולה, מלווה אותי בכל זמן. דוחפת אותי לעשות למען הציבור, משתדל תמיד לעשות את המיטב, זה לא קל כי מלבד העבודה הציבורית יש לנו עבודה נוספת”.

אליהו סער, חבר מועצה: “כל הצוות הרפואי. הם עובדים בחזית מול נגיף הקורונה. נמצאים ברמת הסיכון הכי גבוהה, מגיע להם את כל הפרגון והערכה כי הם מצילים אותנו מהנגיף הקשה”.

רפי יקותיאל, חבר מועצה: “אמא שלי. עוזרת לכל מי שעובר לידה, היא תומכת, פועלת למען כולם ולא מבקשת מאף בנאדם תמורה על כך. ברמה האישית אם לא היא, אני לא עושה עבודה ציבורית. דוחפת אותי מבחינה כלכלית, אני פועל למען התושבים 7\24 מאחר וזו העבודה הקבועה שלי. אמא שלי בעלת פיצוציה והיא דואגת לילדים שלה במסירות נפש. מבחינתי שום מילה לא תצליח לתאר את האהבה שלי אליה”.

אודליה ארז, חברת מועצה: בנימין נתניהו. מגיע לו את הכבוד על ניהול נגיף הקורונה, הסכמי השלום, עם על הביקורת שנשמעת אני יכולה לישון בשקט שהמדינה בידיים בטוחות. אני מודה לו שהוא מחזק את העיר, ששרי הליכוד דלתם תמיד פתוחה בפנינו, ומסייעים בכל דבר שנדרש”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן