news08.net/ads.txt

פרויקט מיוחד: מי הם אנשי השנה שנבחרו על ידי נבחרי הציבור בנס ציונה?

בפרוס עלינו השנה החדשה, פנינו אל נבחרי הציבור בנס ציונה ותהינו מיהם איש או אשת השנה שלהם. התשובות היו מגוונות. תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה.

 

ראש העיר, שמואל בוקסר: “אשת השנה שלי היא רעייתי חגית. חגית היא לא רק רעייה היא אשת סוד יועצת מצוינת אשר למרות חוסר ההתלהבות הראשונה שלה שאהפוך לנבחר ציבור העומד בראש הפירמידה נרתמה לעזור לסייע לתמוך ולייעץ לאורך כל קמפיין הבחירות. מאז שנבחרתי היא הצטרפה לנבחרת היועצים הטובים שמלווים אותי יום יום שעה שעה. אני גאה בה ובמשפחה המדהימה שהקמנו יחד ומנצל במה זו לברך בראש ובראשונה את תושבי נס ציונה ועם ישראל כולו”.

סגנית ומ”מ ראש העיר, סמדר אהרוני: “כאשה שהגיעה מעולם התקשורת, אני בוחרת את אופירה אסייג שהתחילה כאנדרדוג תקשורתי ועם הזמן קיבלה תכנית עם ברקוביץ’ ויחד הפכו תכנית זניחה לתכנית חזקה ועוצמתית ששואלת את השאלות הקשות שכולנו רצינו לשאול אבל אין לנו את ההזדמנות לעשות זאת. שנה טובה ומבורכת לעם ישראל בארץ ובעולם. שמחה לשרת בנאמנות את תושבי נס ציונה”.

גילי אנוקוב, חבר מועצה: “אנשי השנה שלי הם עובדי בתי החולים וכוחות הרפואה. הרופאים, האחים והאחיות, עובדי המעבדות הסניטרים, נהגים, עובדי משק תחזוקה ומנהלה. כל אלה עומדים כראש חץ אחד במלחמה שלנו בנגיף הקרונה

שחר רובין, יו”ר האופוזיציה: “אמא שלי. שורדת את התקופה בסגר ללא נכדים והילדים. עם הקורונה שמשגעת את העולם זה האנשים המבוגרים שנאלצים לשרוד את התקופה הזו לבד”.

רמי סקליטר, חבר מועצה ויו”ר וועדת כספים: “כלל צוותי הרפואה. עובדים משמרות 7\24 למרות שלא מקבל את המשאבים המספקים. זה הגיבור שלי”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן