news08.net/ads.txt

פרויקט מיוחד | נבחרי הציבור בגן יבנה בחרו את אנשי השנה: הצוותים הרפואיים, מרים פרץ

לרגל ראש השנה הבא עלינו לטובה. בחרו נבחרי הציבור של היישוב – ראש המועצה וחברי המועצה, את האנשים שעמדו איתנים בשנה קשה זו והצליחו לסחוף אחריהם את אמונת הציבור. ומה הם מאחלים לשנה החדשה? המון בריאות! תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה.

 

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון: “אנשי השנה שלי הם ללא ספק הצוותים הרפואיים – מנהלי בתי החולים, הרופאים, האחיות וצוותי הסיוע הרפואיים שכבר למעלה מחצי שנה נושאים על כתפיהם משא אדיר על מנת לדאוג לרפואה שלמה לחולי עם ישראל. הם נתנו מעצמם כל כך הרבה למעננו, משמרות מסביב לשעון, סיכון חיים, סכנת הידבקות בקורונה ועבודה סיזיפית וקשה שבמקרים רבים באה על חשבון חייהם הפרטיים וחיי משפחתם, אין הקרבה גדולה מזו. גם ראשי הערים והמועצות ברחבי ישראל ראויים לשבח. הם אלה שנאלצו במקרים רבים לקבל החלטות קשות, לאלתר וליזום למען התושבים, ולהיכנס לואקום שנוצר באמון הציבור ברשויות המדינה במהלך התקופה האחרונה”.

חבר מועצה, אילן רביבו: “מרים פרץ. אשת חינוך מדהימה, מי ששומע את האידאולוגיה שלה נדהם. אנחנו במשבר פוליטי ושנאת חינם, והיא דוגמא לאדם שעברה מיגון לניגון. למרות הצער שעברה היא ידעה למנף את זה לדברים טובים. במצב של היום חשוב הערכים בין אדם לאדם, לכבד, להקשיב לדעות שונות”.

חברת מועצה, ירדנה אוקמן: “דרור אהרון. אכפתיות, אהבה והדאגה שלו לתושבים זה יוצא דופן. אף אחד לא הרגיש לבד ונטוש בזמן הבידוד, וכולם טופלו. התפקוד שלו במשבר הקורונה היה מדהים, ממש אבא של כולנו. מקצועי והמון רגישות שזה מאוד חשוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן