news08.net/ads.txt

פרויקט מיוחד | נבחרי הציבור בקרית גת בחרו את אנשי השנה: טראמפ, דהרי, דודו בן לולו ז”ל ומירית הררי

בפרוס עלינו השנה החדשה, פנינו אל נבחרי הציבור בקרית גת ותהינו מיהם איש או אשת השנה שלהם. התשובות היו מגוונות כאשר מי שזוכה לאהדה רבה הוא, כמה מפתיע, דונלד טראמפ.

יקיר חג’ג’, חבר מועצה:

“כלל צוותי הרפואה. עשו עבודה מצוינת ועבודת קודש. מגיע להם את כל הקרדיט שבעולם”.

בורכוביץ’ ויקטור, חבר מועצה ויו”ר ועדת מכרזים: “דונלד טראמפ. עשה כל כך הרבה בשביל המדינה שלנו. דואג לטפח את הקשרים שלנו עם מדינות ערב. הוא פשוט מצוין לנו”.
עו”ד חיים אברג’ל, חבר מועצה וממונה על החינוך הממלכתי: “דונלד טראמפ. בהחלטה שאפשר לומר אישית שלו, העביר את השגרירות לירושלים, מהלך שכבר הרבה נשיאים קודמים לא עשו את זה ורק דיברו. מעבר לכך, נתן גיבוי טוטאלי למדינת ישראל בכל הקשור לתוכנית השלום, סיפוח של השטחים. ובימים אלה הוא היה השושבין הראשי בהסכם השלום עם איחוד האמירויות ובחריין”.
יקיר שינדלר, ויו”ר הועדה להנצחת זכרם של נרצחי הטרור: “דודו בן לולו ז״ל. השנה הזאת הייתה השנה השלמה הראשונה שעשינו בלי סגן ראש העיר לשעבר, האיש שהיווה מודל עבור כולנו לפוליטיקה אנושית שיודעת לעשות מהפכות בלי לשכוח לשנייה את האדם בקצה. דודו נמצא איתי יום יום בכל פעולה והחלטה. ואני יודע שאני מדבר בשם עיר שלמה כשאני אומר – מתגעגעים מאוד חבר”.

אהרון קליין, ממונה על ההכנסות, יו”ר ועדת הנחות בארנונה: “ראש עירית קריית גת, אבירם דהרי. נותן את כל כולו לכלל האוכלוסיות ללא שום הבדלי דת גזע ומין, מנווט את הספינה בתבונה יתירה, על אף האתגרים האין סופיים שצצים מידי יום ביומו, עומד על הזכויות של העיר ותושביה בעקביות ובנחישות ללא משוא פנים, איש של עשייה, סמל ודוגמא”.

יגאל וינברגר, חבר מועצה: “איש השנה שלי, דיויד מנשירוב. שחקן כדורגל מקומי שגדל בקרית גת בן 25, עבר לאקדמיה של הפועל ת”א, והתפתח לקבוצות שונות. בעקבות סגירת קבוצת הכדורגל של קרית גת, דיוויד על אף ההצעות שלו בליגות הגבוהות, חזר לליגה ג’ כדי לשמש כקפטן של הקבוצה. הוא גם מאמן ילדים ונוער. תודעה של בחור בוגר, וויתר על הכסף כדי לשמש דוגמא. מבחינתי איש למופת”.

שי זולדן, חבר מועצה: “מירית הררי. דוגמא ומופת לכוח רצון, נחישות ואהבת החיים!  אישה חזקה שמראה לעולם איך נשארים חזקים למרות הקשיים של החיים.אישה סוחפת ואמיתית, אישה גדולה שרבים מעריצים. אשת קריירה ומשפחה שלא ניתן להתעלם מהנוכחות והעוצמה הקיימים בה! היא אשת השנה שלי”.

יו”ר אופוזיציה, כפיר סויסה: “אנשי השנה שלי הם בנימין נתניהו ומשה בר סימן טוב. נתניהו חולל רגעים היסטוריים – הסכמי השלום עם איחוד האמירויות ובחריין.  הדור שלי, שגדל על אוסלו ועל שלום מדומה תמורת שטחים, פיגועים והרוגים, זכה לחזות בניפוץ התזה המעוותת הזו ולדעת מהו שלום תמורת שלום. בר סימן טוב הוכיח את תרומתו האדירה במלחמה נגד נגיף הקורונה. רואים את ההבדלים בין הגל הראשון לגל השני וחסרונו בהחלט מורגש. במקצועיות וענייניות רבה הצליח יחד עם ראש הממשלה לנהל מגה אירוע ולסיים אותו בציון טוב מאוד”.

 

(צילום ראשי: מתי שטרן / שגרירות ארה”ב נשיא תל אביב, מתוך ויקיפדיה; צילום אבירם דהרי באדיבות מאוחדת; צילום דודו בן לולו ז”ל, פייסבוק; מירית הררי: פייסבוק)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן