news08.net/ads.txt

פרויקט מיוחד | נבחרי הציבור ברחובות בחרו את אנשי השנה: יפעת שאשא-ביטון, רחמים מלול, אמיר השכל

לרגל ראש השנה הבא עלינו לטובה. בחרו נבחרי הציבור של העיר –
ראש העיר וחברי המועצה, את האנשים שעמדו איתנים בשנה קשה זו והצליחו לסחוף אחריהם את אמונת הציבור. ומה הם מאחלים לשנה החדשה? המון בריאות! תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה.

 

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול: “כלל הצוותים הרפואיים. אין זמן מיוחד שצריך להודות להם, כי הם עובדים 7\24 ללא הרף. בתקופת הקורונה, הם עומדים על המשמר בכל רגע. פשוט שאפו אחד גדול. אנו כאזרחים חייבים להקל עליהם כמה שניתן ולאור כך לצמצם את התחלואה כמה שיותר. מגיע להם נחת! ללא ספק השראה”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: “תנועות הנוער שלנו. בתקופות הקשות ביותר הם נרתמו ועזרו: חלוקת מזון, סיוע למשפחות נזקקות. אני בתקופה זו מחלק מזון לקראת החג, והם לצידנו. וזה ראוי להערכה מבחינתי ההתנדבות הבלתי פוסקת שלהם. מגיע להם את כל הכבוד הראוי”.

זהר בלום

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ’: “איש השנה שלי הוא דווקא דמות מקומית וזה רחמים מלול, ראש העיר שלנו. אחרי שנים של דחיפה מצידו הוא הביא השנה בשורה אמיתית והיסטורית ברמה העירונית והארצית עם תוכנית ההתחדשות של שכונת קרית משה שסוף סוף אושרה. מעבר לזה שהוא הביא לכך שרחובות הפכה להיות העיר המובילה בישראל בהתחדשות עירונית הוא הביא בשורה דרמתית זו לתושבי השכונה והעיר. ראש העיר בחר פה באתגר גדול- הוא החליט לחולל שינוי לטובה באיכות חייהם של תושבי השכונה הישנה והמוזנחת בחלקה דווקא דרך ההתחדשות העירונית וזה לא מובן מאליו, ומסמל את הרגישות החברתית ואת המטרה העירונית בקידום העיר כולה- שכונות וותיקות כחדשות. בימים אלה של פילוג ושל התמודדות עם משבר עולמי, אנחנו זקוקים לערכים כאלה של רגישות חברתית וערבות הדדית, ולכן בחרתי דווקא בראש העיר כאיש השנה שלי”.

מחזיקת תיק אסטרטגיה חדשנות ויזמות, איטל בציר אלשיך: “איש השנה שלי הוא לא אחר מאשר דר’ גדי גבריהו. רחובותי, איש דתי, מייסד בית הכנסת “אוהל יצחק” על שם יצחק רבין ז”ל ועוסק ביזמות חברתית ובחינוך. דר’ גבריהו משמש כיום כיו”ר פורום “תג מאיר”, שתכליתו לצאת נגד מעשי פשע, שנאה ונקם של קיצונים בחברה הישראלית הטוענים למעשיהם בשם היהדות. גבריהו ועשרות אלפי פעילי הפורום, יוצאים נגד כל פשע שנאה ודוגלים בסולידריות, סובלנות, כבוד הדדי ואנושיות כלפי שכנינו, זרים וגרים. פעילותם המרגשת של חברי “תג מאיר” מצליחה במידת מה לגרש את החושך הקיים בחברה הישראלית ולהאיר אותה בקרני אור מחממות וטובות. קרני אור החושפות את היהדות היפה, המכילה והמוסרית. כולי הערכה לישראלים כמו דר’ גבריהו, שאינם מתייאשים וממשיכים להיאבק למען חברה צודקת, המאמינה בחוקי המדינה והמסורת היהודית ושרואה בדרכיה דרכי נועם וכל נתיביה שלום”.

מחזיקת תיק מעמד האישה, אוה גור: “אשת השנה שלי היא חברת הכנסת ד”ר יפעת שאשא-ביטון, יו״ר ועדת הקורונה בכנסת. ד”ר שאשא-ביטון מכהנת בראש הוועדה הכי מאתגרת בתקופה הזו של מדינת ישראל, אומנם אנחנו לא באותו הצד של המפה הפוליטית, אבל אני רואה אישה חזקה, עומדת על שלה, נלחמת לטובת תושבי ישראל באחת התקופות הקשות שידעה ישראל. אשת חינוך שפועלת לטובת התושבים ולא נותנת מקום לפוליטיקה זולה ואינטרסנטית להזיז אותה מדעותיה ורצונותיה. בהזדמנות זו אאחל שנה טובה ובריאות איתנה לכל תושבי רחובות”.

מחזיק תיק הנוער, אסף אל-בר: “נשות השנה שלי הן שתי גיבורות מקומיות: ד”ר שקמה שורצמן ברסלר ממכון וייצמן, יוזמת מחאת הדגלים השחורים. שקמה, אמא לחמש בנות ואשת קריירה מרשימה הצליחה ליצור מחאה עממית אותנטית ולתרגם המיית לב של רבים לכדי פעולה ממשית. אני לא יכול שלא להזכיר בנשימה אחת את מאיה קליימן, גם היא ד”ר, אמא ואשת קריירה שמובילה את הפעילות המקומית ומוכיחה, עם רבות ורבים אחרים, את העצמה האפשרית של אקטיביזם חברתי. ואחרי כל זה, אני יודע שבתקופה הזו ישנם שני סוגים של המיות לב, ויש קרע גדול בתוכנו – בעיר ובמדינה. אני רוצה לאחל לכולנו שנה של בריאות פיזית ובריאות חברתית, שנה של קירוב ואחווה. שנה טובה”.

חבר מועצה, גיא צור: “יוסי כהן ראש המוסד. בנסתר ובגלוי אין ספק שהייתה זו השנה של יוסי כהן ראש המוסד. דמות מעוררת השראה והערכה שעושה ועוסק בדברים המרכזיים ביותר של מדינת ישראל בשקט ובעקביות. בין היתר היה כהן מעורב השנה באמצעות הארגון הביטחוני בהבאת ציוד משמעותי וחשוב למלחמה בנגיף הקורונה בתיווך מול המדינות במפרץ שהשבוע נחתם עימם הסכם השלום וכמובן בפעילות השקטה והעמומה לשמירה וביצורה של מדינת ישראל בתחום הביטחוני. הבחירה בו היא גם הזדמנות להודות לכל אנשי הביטחון וגם לצוותים הרפואיים שעוסקים בטיפול המאתגר במגפת הקורונה ולכל אזרחי ישראל שיודעים תקופה לא פשוטה כלכלית חברתית ובריאותית ויכולים לה”.

DSC_4166-1|גיא מנשרוב|גיא

מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות וביה”ס להורים, אורית שרגאי: “איש השנה שלי הוא האזרח/ית מהשורה שבתקופה הקשה של הקורונה בחרו להיות בצד הנותן . האזרח/ית שללא הרבה רעש וכותרות התנדבו לסייע לאלו שנפגעו בקורונה אם זה בתרומות, באריזת סלי מזון ובחלוקתם, ברכישת מוצרים ותמיכה בעסקים שנפגעו. האזרח/ית שגם בתקופת הסגר הקשה , כשבמקרים רבים גם הם נפגעו, יצאו יום יום מן הבית בכדי להתנדב ולסייע לאלו שמצבם היה קשה יותר. האזרח/ית שהזכירו לי את עם ישראל במיטבו, הערבות ההדדית והאחדות. בברכת שנה טובה ובריאה לכל תושבי רחובות”.

מחזיקת תיק אזרחים ותיקים, רוני באום: “אמיר השכל. תת אלוף בצה”ל, טייס וחוקר שואה שהפך לסמל המחאה נגד ראש ממשלה מכהן עם שלושה כתבי אישום.  השכל התחיל לפני כמה שנים כמחאת יחיד ועמד לבד בצומת עם שלט נגד התנהלות ראש הממשלה. מעצרו לפני כחודשיים היה הקטליזטור להתרחבות המחאה. הנחישות, ההתמדה, האכפתיות, המעורבות והנכונות להילחם על דעותיו הופכים אותו לאיש השנה שלי”.

מחזיק תיק השכונות, שאול צגהון: “אנשי השנה שלי הם פעילים בשכונות. הראו בצורה הטובה ביותר את משמעותית תפקיד הפעיל/ה השכונה שלקחו יוזמה והתחברו יחד עם קבוצות חדשים כדי לגייס חבילות מזון, כל בוקר להקפיד לומר בוקר טוב לקשישים חסרי עורף משפחתי, להקשיב לקשישה מתחת לבנין לצרכים שלה ולקנות לה חלב מכספם, להתכונן לשנת הלימודים ולדאוג יחד עם עוד קבוצות וארגונים שלכל הילדים לא יחסר ציוד, זו ארץ ישראל היפה, מבחינתי הם השראה אמיתית לישראליות”.

מחזיק תיק שירותים חברתיים, שמוליק בר דאנזאן: “נשיא המדינה ראובן ריבלין. לדעתי היחיד שמאחד את אזרחי ישראל בכל הטירוף שאנו חווים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן