news08.net/ads.txt

פרויקט מצוינות תפעולית ולוגיסטית בנמל אשדוד

נמל אשדוד פתח בפרויקט מצוינות תפעולית ולוגיסטית בעולם הבטיחות ואיכות הסביבה  כחלק מהעידוד למצוינות, בכל רבעון ייבחרו ארבעה עובדים מצטיינים

חברת נמל אשדוד החליטה לפתוח בפרויקט מצוינות תפעולית ולוגיסטית בעולם הבטיחות ואיכות הסביבה על מנת לעודד מצוינות, ולהבטיח את השירות היעיל והמקצועי ביותר. כחלק מהפרויקט, מנכ”ל בפועל נמל אשדוד, אלי בר-יוסף, הורה על בחירת ארבעה עובדים מצטיינים מבין עובדי תפעול ועובדי בתי מלאכה.

העובדים המצטיינים הם משה נחמני וגיא איצ’ה

ממחלקת הציוד המכני, ואשר עמוס ודוד סויסה ממחלקת תפעול. העובדים נבחרו על פי חוות דעתם של הממונים בשל היותם בולטים ומובילים בביצוע העבודה התפעולית בתחום הבטיחות והשרות. כהוקרה על עבודתם, הוענקו למצטיינים תעודות הצטיינות וארוחת צהריים בלשכת המנכ”ל.

אלי בר יוסף, מנכ”ל בפועל נמל אשדוד, מסר כי “חברת נמל אשדוד משקיעה מאמצים רבים על מנת לשמור על עבודה ותפעול בטוחים בסטנדרטים מקסימליים. על כן, אנו פועלים רבות להעלאת המודעות לשמירה על כללי הבטיחות וסביבה נקייה ובריאה. אנו מוקירים את העובדים המצטיינים משה נחמני, גיא איטצה, אשר עמוס, ודוד סויסה על תרומתם הגדולה לקידום מטרה חשובה זו”.

צילום: פבל טולצינסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן