פרויקט נשים מדברות שכול של ויצו בתל אביב

לפרטים נוספים ולרשימת כל האירועים ברחבי הארץ היכנסו לכתבה | הקהל הרחב מוזמן.

לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה התשפ”ד, ויצו תקיים אירועי “נשים מדברות שכול” בסניפי ויצו ישראל

ויצו מזמינה אתכן.ם להצטרף למפגשי “נשים מדברות שכול”, אשר יתקיימו זו השנה השלישית ברחבי הארץ במסגרת טקסי יום הזיכרון לחללי וחללות מערכות ישראל ונפגעי ונפגעות פעולות האיבה, ויעסקו בחוויית השכול הייחודית מנקודת מבט נשית, במטרה להשמיע את קולותיהן האישיים של הנשים שחוו אובדן בשל מלחמת חרבות ברזל ומלחמות ישראל.

יו”ר ויצו ישראל אורה כורזים יחד עם עדה אלבז קצינת נפגעים במיל’ ומנהלת סניף ויצו באר שבע יזמו את הפרויקט “נשים מדברות שכול” במטרה לעסוק בדפוסי ההתמודדות של נשים, שחוו שכול בקרב המגזרים השונים של החברה הישראלית, ובתמורות שחלו בתפיסת השכול במרוצת השנים.

לדברי כורזים: “מטרת הפרויקט לבטא הלכה למעשה את חבות החברה הישראלית כולה וארגון ויצו בפרט לנשים אשר חוו אובדן, במהלכו הן חושפות את הכאב וההתמודדות האישית שלהן וכך הן מנציחות את יקיריהן בקרב החברה הישראלית. באירועים הללו אנו שואפות להגיע למגוון נשים והשקפות: אימהות, אלמנות (כולל גם להט”ב), יתומות, אחיות, חברות, מפקדות, דרוזיות, בדואיות ועוד.”

לקראת יום הזיכרון התשפ”ד, אירועי “נשים מדברות שכול” יתקיימו בסניפי ויצו ישראל ברחבי המדינה כאשר האירוע המרכזי יתקיים ב 12.5.24 במטה ויצו בתל אביב:

באירוע בהפקה משותפת עם אגף משאבי אנוש של ויצו, יתקיים פאנל בו תשתתפנה:

נאהד ח’יר א-דין אלמנתו של סגן אלוף מחמוד ח’יר א-דין ז”ל, שהיה קצין במערך המבצעים המיוחדים של אמ”ן, שנהרג במבצע סודי בח’אן יונס ב 2018.

אסתר שרון סבתו של סמל ראשון אור מזרחי ז”ל, לוחם בגדוד 414 שבחיל הגנת הגבולות שנפל בקרבות ב 7 באוקטובר 2023. אסתר מתנדבת בביגודית של ויצו סניף הרצליה.

אלה קן-דרור אימו של יהונתן קן-דרור ז”ל אשר נרצח במסיבה ברעים ב-7 באוקטובר 2023. אלה מתנדבת כרכזת גיל בכיר ושעה טובה עם ילד בסניף ויצו הוד השרון. חברתו של יהונתן אף היא נרצחה באירוע.

נועה יוספאן אחותו של רב טוראי ניר יוספאן ז”ל אשר נפל בעת שירותו ב-20/10/2011 . נועה השתתפה בתוכנית הכוכב הבא ב2021 ותשיר שירי זיכרון במהלך האירוע.

את הפאנל תנחה אושרית הראל, אחותו של סגן ארז שטרק ז”ל, אשר נפל באסון המסוקים (4.2.1997). ארז השאיר אחריו יומן שכתב בקורס הקצינים במסגרתו מילות  השיר, “שום דבר לא יפגע בי” הולחן ע”י יורם חזן והושר על ידי להקת כנסיית השכל. השיר זכור גם בשל הסרטון של הפרמדיקית של קיבוץ בארי עמית מן ז”ל שנרצחה ב 7 באוקטובר 2023 , בו שרה את השיר.

ובסניף ויצו רמת אביב בתל אביב תרצה אסתר שרון סבתו של סמל ראשון אור מזרחי ז”ל, לוחם בגדוד 414 שבחיל הגנת הגבולות שנפל בקרבות ב 7 באוקטובר 2023.

אסתר מתנדבת בביגודית של ויצו סניף הרצליה.

האירוע יתקיים ביום רביעי ה-15.5.24 בשעה 13:00 בסניף ויצו רמת אביב, רחוב ברודצקי 19 רמת אביב תל אביב.

לפרטים נוספים ולרשימת האירועים לחצו על הקישור

הקהל הרחב מוזמן.

 

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik | ויצו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן