news08.net/ads.txt

פרויקט ”ספר עד הבית” יוצא לדרך בקריית עקרון

מועצת קריית עקרון תפעיל באמצעות הספריה את שירות ”ספרים עד הבית.” מדובר ביוזמה של הספריה המקומית וצוות הספריה ובשיתוף פעולה עם רותי לוי ומחלקת התשתיות שיעזרו לאסוף ולחלק את הספרים בבתים עבור קהילת תושבי המקום ותפעל כפיילוט במסגרת שבוע החינוך.

במסגרת הפרוייקט יוכלו אזרחים ותיקים ואנשים עם מוגבלות בניידות לקבל בהשאלה ספרים מהספריות העירוניות עם שליחות עד פתח ביתם. בנוסף לכך, הפרויקט יחבר בין האזרחים הוותיקים והתושבים המוגבלים בתנועה עם בני נוער מתנדבים ויפעל בין התאריכים 3.3.19 עד 14.3.19.

ליאת ג’רפי לוי, מנהלת הספריה מדגישה: “כך נשמר היחס המיוחד, האישי והבלתי אמצעי עם לקוחות הספרייה וחוויית השאלת הספרים אינה נפגעת כתוצאה ממגבלה זו או אחרת. חשוב לנו להגיע עד לבית הלקוח, להתעניין בשלומו, להביא לו את הספר בו הוא חפץ ולגרום לו לתחושה טובה למרות מגבלתו”.

חובב צברי, ראש המועצה: “זוהי יוזמה מבורכת וערכית. פרוייקט מקסים ומרגש זה מדגיש את החיבור הבין דורי אשר יאפשר לבני הנוער להתקרב ולהיות מעורב בתוך הקהילה ויחד עם זאת לסייע לאוכלוסיה אשר זקוקה לכך. ישר כח גדול לכל העוסקים במלאכה”.

הספרייה מפעילה שירות עדכון והזמנת ספרים באמצעות אתר האינטרנט של הספרייה או באמצעות הטלפון ושולחת באופן קבוע מסרונים לטלפון הנייד ועדכונים בדיוור ישיר עד לבית התושב. תושב המתקשה להגיע אל הספרייה יכול להזמין טלפונית או באמצעות האינטרנט את הספר בו הוא מעוניין והספרייה תדאג לשלוח לו אותו בהקדם האפשרי עד הבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן