news08.net/ads.txt

פרויקט פלא לשילוב הקהילה האתיופית בספורט יוצא לדרך ברחובות

פרוייקט פלא יצא לדרך לפני כשנה במספר ערים בישראל. בזכות פעילות של גורמים פוליטים ואזרחים העיר רחובות נכנסה לעניינים, ואף משפיעה על המשך הפרוייקט ברמה הארצית.

פרויקט פלא נועד לשלב את בני הקהילה האתיופית במעגלי הספורט המקצועיים השונים בעיר ובמדינה. במסגרת הפרוייקט קיימות מספר אפשרויות, הראשונה שבהם הינה שילוב צעירי ובני נוער בקבוצות בענפי הספורט השונים בקבוצות העירונית, תוך סבסוד נרחב של השתתפותם. לצידה גם הכשרות מקצועיות נרחבות בתחום הספורט, כמו קורסי מאמנים ומדריכי ספורט ועוד.

הפעלת הפרוייקט בעיר, החלה כשבמועדון בני יצ’אלאל חיפשו משאבים על מנת להוציא את חברי המועדון להשתלמויות מקצועיות. על ידי חבירה של יו”ר המועדון חיים צ’נה לשי גולוב, משותפי מיזם אינקלוזן לקידום מדיניות שיוויונית, גוייס כסף מגוף אירופאי בשם FARE שעובד עם התאחדות הכדורגל האירופאית -אופ”א על מנת לקדם את הנושא.

בשלב הבא נכנס לעניינים חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות שאול צגהון. שאול הוביל סדרת מפגשים עם פעילי ספורט בעיר, מליגת הקטרגל איפ”ל, וליגת הכדורגל ליב”י. במקביל לפניה למחזיק תיק הספורט רועי שרעבי ולמנהל המחלקת הספורט דורון שמחי. אלו ברכו על המהלך אשר בשלב הראשון שלו סוכם שמספר פעילים יצאו במסגרת הפרוייקט לקורס מדריכי ספורט וישובו לעבוד בעיר בתחום עם סיום ההכשרה.

חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות שאול צגהון הרחיב כי “זהו צעד ראשון בהטמעת התוכנית בעיר. אנחנו עובדים על הנגשת והרחבת התוכנית בעיר. כך שתוכל לתת מענה לצעירים רבים מהקהילה, שיזכו לסבסוד וכניסה למועדונים המקצוענים המובילים בעיר בכמה שיותר ענפים. במקביל נמשיך לפעול להוציא עוד פעילי ספורט להכשרות מקצועיות לטובת פיתוח וקידום הספורט בעיר תודה לידידי מחזיק תיק הספורט רועי שרעבי על הרתמות לפרויקט.”

מחזיק תיק הספורט רועי שרעבי הוסיף ‘זהו מהלך מבורך שמשתלב בקידום הספורט בעיר. אנחנו נמשיך לפתח את הפרוייקט’ לתת את המשאבים להצלחת הפרויקט אני רוצה לברך את העוסקים במלאכה” .

ש גולוב, ממיזם אינקלוז’ן, אשר ליווה מקצועית את המהלך סיפר על התוכניות לעתיד. ‘ הפיילוט היה מוצלח, והכנסנו את רחובות לפרוייקט. חשוב זכור שבתוכנית פלא ישנן עוד אפשרויות רבות לפיתוח הספורט בקהילה האתיופית בעיר ובכלל. אנחנו נמשיך לפעול לפתור את החסמים ונתמודד עם האתגרים, כדי לפתוח דלתות לבני קהילה נוספים שרוצים להתמקצע בעולם הספורט’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן