פרויקט ‘שִירְחוֹב’:  יצירות של חמישה תושבי לוד יוצבו במרחב הציבורי

התוצרים הוצבו בבניין העירייה ובקרוב יודפסו היצירות ויתלו ברחבי העיר בעשרות עותקים

עשרות תושבי לוד השתתפו בערב שחתם את פרויקט ‘שִירְחוֹב’ של הליקון בעיר, במסגרתו כותבים מקומיים ומוכשרים ביצעו תהליך כתיבת שירים, דרכם חשפו את השירה שלהם לציבור. במפגש קיבלו המשתתפים תעודות הוקרה, לצד הקראת היצירות.

התהליך כלל 5 מפגשי כתיבת שירים בהנחיית שי שניידר אילת ובסופם יצאו לאור שירים חדשים המתארים מקומות ספציפיים בעיר, אנשים ודמויות מוכרות מהעיר וחושפות את הסיפור המקומי, את הרוח הייחודית של המקום.

עפ”י התכנון, היו אמורים התוצרים להיות מעוצבים בכרזות גדולות ולהציבם בתחנות האוטובוס המקומיות, בשלטי חוצות או במיקומים ציבוריים נוספים – בתיאום משותף עם עיריית לוד, אך לאור המלחמה – התוצרים הוצבו בבניין העירייה ובקרוב יודפסו היצירות ויתלו ברחבי העיר בעשרות עותקים.

המארגנים הודו למנהלת הספרייה העירונית ‘לדורות’ – אמיליה קודיש ולמנהלת אגף תרבות בעירייה – אורית עופר על שיתוף הפעולה הנהדר ועל בית חם לפרויקט, למשרד המשפטים ומשרד התרבות על הסיוע, וכן לגפן גבאי על הפקת התהליך בקפדנות ויצירתיות ולחנה בלוקה ומיה שוער על ההופעות באירוע הסיום.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: נוהר מליניאק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן