news08.net/ads.txt

פרויקט “תיק לכל ילד” לקראת סיום לשנה”ל זו – הזדמנות אחרונה לתרום ולאסוף תיקים!

פרויקט “תיק לכל ילד” לקראת סיום לשנה”ל זו – הזדמנות אחרונה לתרום ולאסוף תיקים – בשיתוף עיריית רחובות!

ביום ראשון הקרוב, ה-31 ביולי בין השעות 17:00-19:00, יערך בשבט הצופים שבט שני”ר (סירני 54 ליד אוסי וזוהר) יום פתוח שבו ניתן להגיע ולקחת תיק יד שנייה ממגוון רחב של תיקים ודגמים.

הפרויקט, בניהול של ועדת קהילה בהנהגת ההורים העירונית ויניב עבדי הפעיל החברתי, נערך במהלך החודש האחרון במסגרתו עשרות רבות של פעילים הביאו תיקים, ניקו, סידרו, חילקו תיקים לכל מי שביקש. בנוסף, נערכו יריד קיימות ויריד יד 2 שבהם חולקו התיקים וכן 70 דוכנים של קהילת תושבי רחובות.

בסך הכל נתרמו מאות תיקים על ידי תושבי רחובות למען תושבים אחרים בעיר בסיוע של עשרות מתנדבים ב-40 נקודות איסוף שונות בעיר.

הפרויקט החל לפני 8 שנים על ידי קבוצת פעילים רחובותיים בהובלת יניב עבדי במטרה לעודד תושבים לפעול האחד למען האחר. מטרת הפרויקט כפולה: תרומת ילקוטים למשפחות נזקקות ועידוד קיימות ושמירה על הסביבה.

יניב עבדי: “כיף להתרגש מעשייה משמעותית כל כך, אנחנו מרגישים עוד מעט את הסוף של הפרויקט השנתי הזה: פרויקט שכולו ערבות הדדית, נתינה, קיימות, שיתוף פעולה גאה להיות שותף במהלכים כאלה, שמח מכל חיוך וכל כיף וכל חיבוק שעוברים כאן, תודה על השותפות והזכות”.

צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית: “הנהגת ההורים מתרגשת וגאה להיות שותפה של הפעילים החברתיים בעיר, לקדם נתינה והתנדבות מאת ולמען ילדי והורי העיר. בתי הספר בעיר מתגייסים בכל שנה ותורמים תיקים אינספור וציוד משרדי. אנחנו מודים לכל השותפים על הזכות לקחת חלק בפרויקט המדהים הזה”.

 

בכל שאלה ניתן לפנות ליניב עבדי: 054-6250917 או חופית מור-יוסף מהנהגת ההורים: 052-820-2447

(ניתן ורצוי לפרסם את מספרי הטלפון) https://katzr.net/951945

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן