news08.net/ads.txt

פרופ’ טריף בדר, ‘קפלן’: “העומס במחלקות הקורונה והפנימיות יימשך בשבועיים-שלושה הקרובים”

“בשלב הזה, הדבר המרכזי שצריך להעסיק אותנו הוא החוסן של הצוותים הרפואיים. מרגישים את הקושי הרב בקרב העובדים להמשיך כך לאורך זמן” – כך אמר פרופ’ טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי ‘קפלן’ ברחובות ובית-חולים ‘הרצפלד’ בגדרה, מקבוצת ‘כללית’.

במרכז הרפואי מאושפזים 52 חולי קורונה, מתוכם 14 במצב קריטי או קשה, וחולה אחת בת 57, לא מחוסנת, המחוברת לאקמו. בבית-חולים הגריאטרי-שיקומי ‘הרצפלד’ מאושפזים נכון להבוקר 19 חולי קורונה, מתוכם 3 במצב קשה.

“הגם שאנחנו רואים בימים אלה מגמת התייצבות יחסית בכמות חולי הקורונה המאושפזים במחלקות הקורונה ומחוץ להן, אסור לנו להיות שאננים, וברור לנו כבר שהעומס במחלקות הקורונה והפנימיות ימשיך ללוות אותנו בשבועיים שלושה הקרובים”, הוסיף פרופ’ בדר, “הצוותים בבית החולים מתוחים עד הקצה. בשלב הזה אין עובד בבית החולים שלא עסק בטיפול בקורונה, וניכר שהעובדים מותשים מהמלחמה היומיומית, אשר מתעצמת על רקע כמות המבודדים והחולים מקרב הצוותים. כמערכת, אנחנו צריכים להתחיל להסתכל כבר עכשיו על היום שאחרי, ולהבין איך אנחנו מצד אחד מגדילים את יכולות הטיפול של בתי החולים מבחינת תשתיות וכח-אדם, ומהצד השני שומרים על החוסן של הצוותים הרפואיים ומכינים אותם לבאות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן