פרטים כואבים נחשפים על הקורבן מלוד: נפטרה 10 ימים לפני יום הולדתה ה-67

המוות שפקד שנית את לוד: פאני אהרפי ז”ל תושבת וותיקה בעיר, נפטרה ביום רביעי האחרון לאחר שנבדקה בנגיף ה’קורונה’ הקטלני. היא אושפזה לפני כשבועיים בבית הרפואה שיבא בתל-השומר בשל סיבוכים של מחלת רקע.

אהרפי הייתה אמורה להשתחרר לביתה לפני שלושה ימים, אמרו בני-משפחתה, אלא שאז מצבה הידרדר בפתאומיות. ביום ד’ בבוקר נלקחה ממנה בדיקת קורונה שנמצאה עם תוצאה חיובית. ילדיה סיפרו כי בשעות הערב קיבלו את הטלפון עם הבשורה הקשה.

המנוחה הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-67 בעוד 10 ימים, והותירה אחריה 6 ילדים יתומים, לאחר שלפני 17 שנה נהרג אבי המשפחה מוריס אהרפי הי”ד, בפיגוע בנווה שאנן בתל אביב. המשפחה סיפרה כי פאני הייתה אישה מלאת אהבה ונתינה ולאחרונה אף זכתה לחבוק נין בידיה.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “תושבי לוד הצטערו לשמוע על פטירתה של פאני ז”ל, שכל מכריה מתארים אותה כאישה צדיקה, אימא למופת ובעלת נתינה אינסופית. טרגדיה זו מצטרפת לאסון שנחת על העיר לוד בשל מגפת הקורונה, לאחר ששלשום הלכה לעולמה תמר לוי פרץ ז”ל, שהותירה אחריה זוג תאומים בני ארבע יתומים. יהי זכרן ברוך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן