news08.net/ads.txt

פרטים מהדיון הראשון בתביעת הפיצויים האזרחית שהגישו שלוש נשים נגד הזמר אייל גולן

אייל גולן

היום (שני) התקיים הדיון הראשון בתביעת הפיצויים האזרחית שהגישו אשתקד שלוש נשים נגד הזמר אייל גולן וכמה ממקורביו ונגד משטרת ישראל, בטענה לכשלים וליקויים שהתרחשו לטענתן בחקירת “משחקי חברה” בה נחקרו בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות, לכאורה. גולן עצמו לא הגיע.

אייל גולן

כידוע, התיקים הפליליים נגד גולן ומקורביו נסגרו. בתחילת 2014 הודיעה הפרקליטות על סגירת התיק נגד הזמר לאחר שהמתלוננות חזרו בהן מההאשמות כלפיו. זמן קצר אחר כך המתלוננות טענו שהחקירה לא נוהלה כראוי, ושההאשמות נגד חלק ממקורביו של גולן לא נבדקו כלל. יצוין כי אביו של גולן, דני ביטון ז”ל, הורשע בעבירות הדחה לזנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה. כעת הן טוענות לרשלנות מצד המשטרה, טוענות כי הדין לא מוצה עם אייל גולן עד תום ודורשות פיצויים.

“אנחנו שמחות שהגענו לרגע הזה, אחרי שנים ארוכות מאוד של חוסר צדק”, נמסר מטעמן של המתלוננות. “הגיע הזמן שהעולם יראה מי השקרן האמיתי. שכולם יסתכלו עליו והוא יתבייש, לא אנחנו. שנים שהוא המשיך וקבר אותנו באותו המקום. לא עוד. עבורנו זה הצעד הראשון בדרך לצדק. הדיון הראשון עסק בעניינים הפורמליים. בדיונים הבאים אנחנו מקוות שהאמת תוכח ותצא לאור”.

בבית המשפט הוחלט כי הצדדים ישלימו את ההליכים המקדמיים תוך 45 יום, לרבות בחינת האפשרות לפנות להליך גישור ודיון נוסף נקבע ל-9 בספטמבר. עו”ד רותם אלוני, המייצגת את המתלוננות הוסיפה: “אקבע מועד לגישור עם אייל גולן. חשבתי שהתיק מתאים להידברות, אך אין נכונות ואין עם מי לדבר. העלבונות המשיכו. באנו למגשרת שפנינו אליה, וחבריי לא הגיעו למועד הגישור. יותר מזלזל מזה? לבוא ולהגיד שהן סוחטות זה עלבון”.

מן העבר השני הגיב עו”ד עודד גיל, המייצג את אייל גולן: “כל הבעיה היא ששנה ושלושה חודשים לאחר הגשת התביעה, התובעות הבינו שאי אפשר לסחוט אותנו”.

(צילום: פייסבוק אייל גולן)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן