news08.net/ads.txt

פרטנר משיקה חבילות תקשורת לחו”ל יחד עם ביטוח ישיר

פוליסת הביטוח, בשילוב החבילות החדשות, תאפשר ללקוחות פרטנר חיסכון משמעותי והכל בתהליך דיגיטלי פשוט ונגיש

לנסוע רחוק ולהרגיש קרוב ובטוח: 

פרטנר משיקה חבילות תקשורת לחו”ל יחד עם ביטוח ישיר

קבוצת התקשורת פרטנר וביטוח ישיר משיקות היום שיתוף פעולה ייחודי, במסגרתו לקוחות שירכשו חבילת תקשורת לחו”ל יקבלו במתנה מביטוח ישיר את הכיסוי הביטוחי החיוני ל-5 ימים הראשונים של הנסיעה (בכפוף לתקנון המבצע).

לקראת עונת הטיסות שתחל בפסח, פרטנר משיקה חבילות חדשות ואטרקטיביות, עם הנחה למצטרפים באתר. חבילה ייחודית אותה משווקת פרטנר, היא חבילה משפחתית המאפשרת גלישה ודקות שיחה לשימוש משותף של עד 7 בני משפחה.

פוליסת הביטוח, בשילוב החבילות החדשות, תאפשר ללקוחות פרטנר חיסכון משמעותי, הן בכסף והן בזמן, והכל בתהליך דיגיטלי פשוט ונגיש.

לחבילות החו”ל של פרטנר שלושה יתרונות משמעותיים המאפשרים חווית שירות מיטבית. לפרטנר הסכמים עם מספר רב של מפעילות בינלאומיות, מה שמאפשר קליטה וקבלת שירות באזורים נרחבים. הודות להסכמים אלה, הלקוחות יכולים להמשיך ולגלוש בחו”ל בטכנולוגיית 5G.

כמו כן, חבילה דרך פרטנר מאפשרת להמשיך ולשמור על המספר הישראלי ולבצע שיחות קוליות באיכות גבוהה. במיוחד בימים אלו חשוב לשמור על קשר עם הבית, להיות בזמינות גבוהה בכל רגע נתון ולא להסתמך על WiFi.

אסף אביב צילום ינאי יחיאל

אסף אביב, סמנכ”ל שיווק ותוכן בפרטנר:

“כחלק מהסתכלות רחבה על צרכי הלקוחות שלנו, אנו משיקים הצעה משולבת, המאפשרת ללקוחותינו לנסוע בראש שקט ולסגור שני שירותים הדרושים לטיסה לחו”ל, בנוחות, מהירות ומחיר אטרקטיבי”.

 

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תחבורה, תיירות ותעופה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

צילום: ינאי יחיאל | ראשית - freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן