news08.net/ads.txt

פרידמן: “על הממשלה להכריז על משבר הדיור כנושא חירום ברמה הלאומית”

הדובר: מנכ”ל בנק לאומי

“על הממשלה להכריז על משבר הדיור כנושא חירום ברמה הלאומית – את הדברים הללו אמר היום (שני) חנן פרידמן, מנכ”ל בנק לאומי בכנס ירושלים ה-20 של קבוצת ״בשבע״.

“אל לנו להתבשם מהרגיעה הנוכחית בשוק הדיור”, הוסיף “מדובר להערכתנו ברגיעה קצרת טווח, שנובעת מסביבת הריבית ומפסיכולוגיה של ציפייה לירידות מחירים. בהינתן שקצב התחלות הבניה ירד משמעותית בחודשים האחרונים ושהביקוש לדירות ימשיך להיות גבוה משמעותית מההיצע, הצפי הוא שבמוקדם או במאוחר מחירי הדירות ישובו לעלות. לכן, על הממשלה להכריז על משבר הדיור כנושא חירום ברמה הלאומית ולגבש תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח, בעיקר בצד היצע הדירות. אם השוק ימשיך להתנהל באופן שבו הוא מתנהל בשנים האחרונות, נמשיך לראות עליות מחירים גם בעוד עשור”.

עוד ציין: “עודף הבירוקרטיה הוא חסם צמיחה משמעותי במשק שהגיע למימדים לא הגיוניים. בלי שינוי יסודי וקביעת יעדים ומדדים ברורים לצמצום מהותי של הבירוקרטיה ברמה הלאומית – לא נצליח להביא את השינוי המיוחל שכולנו חפצים בו. זה קריטי להמשך האצת הצמיחה גם בהליכי תכנון ובנייה, גם במתן הקלות לעסקים קטנים, גם בקיצור הליכי רישוי לעסקים, גם בהסרת חסמים רבים שמונעים כיום תחרות אמיתית במגוון רחב של ענפי משק”.

צילום: חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן