news08.net/ads.txt

פריימריז הליכוד | גיא צור עתר נגד אליהו רביבו: “פועל בצורה שקרית. על בית המשפט למנוע את פעילותו לאלתר”

גיא צור, המועמד המוביל במחוז שפלה לרשימת הליכוד עתר לפני זמן קצר (רביעי) לועדת הבחירות המרכזית על ידי עו”ד איתמר סנינו בדרישה כי במהלך יום הבחירות הנוכחי המועמד אליהו רביבו ו/או מי מטעמו עושים שימוש פסול בשמו של יו”ר מפלגת הליכוד מר בנימין נתניהו.

בפנייתו של צור נכתב כי: “אליהו רביבו ו/או מי מטעמו שולחים מסרונים בשמו כביכול של יו”ר המפלגה כאילו הוא מבקש להודיע על תמיכתו באליהו רביבו בבחירות למחוז. מדובר בהודעות שקריות, פיקטיביות שנועדו לסמא ולהטעות את ציבור הבוחרים כאילו ראש הממשלה לשעבר תומך במועמדתו של אותו רביבו”.

בא כוחו של המועמד גיא צור הדגיש כי: “דבר זה פוגע אנושות בטוהר הבחירות ובקיום התקין של מערכת הבחירות. מרשי עשה ועושה לילות כימים בשם רצונו להיבחר ולשמש קולם של אלפי מתפקדי הליכוד. כל שהוא מבקש הוא יתר המועמדים יפעלו בצורה יהיה הגנת וראויה. אין מקום להפיץ מסרונים שקריים ועל ועדת הבחירות לעשות שימוש בסמכותה לעצור זאת”.

עו”ד איתמר סונינו סיים את עתירתו והדגיש כי: “הנכם נדרשים להורות למר אליהו רביבו לחדול משליחת המסרונים השקריים ו/או להורות ללשכת יו”ר התנועה לפרסם הודעה כי ההודעות שנשלחו אינן בשמו ואינם משקפים את רצונו. בשל העובדה כי אנו בעיצומו של יום הבחירות מבוקש כי הדבר יבוצע לאלתר וללא דיחוי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן